اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دشتستان مطرح کرد

انتقاد از حضور بی‌نظم پزشکان دشتستان در دوره‌های آموزشی

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دشتستان از حضور بی‌نظم پزشکان دشتستان در دوره‌های آموزشی استانی انتقاد و گلایه کرد.

انتقاد از حضور بی‌نظم پزشکان دشتستان در دوره‌های آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن ظهر امروز در نشست مسئولان بهداشتی این شهرستان اظهار داشت: دشتستان دارای بیشترین مرکز و خانه بهداشتی در سطح استان بوده و خدمات‌رسانی بهینه به جامعه از اهداف اساسی این مدیریت است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر مسئولان مراکز بهداشتی افزود: نظافت مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت، حضور و غیاب پرسنل و به‌کارگیری تمام امکانات نظارتی برای کنترل ایاب و ذهاب، اعلام گزارش نمایندگان سازمان بازرسی از وضعیت مراکز بهداشتی درمانی و پیشگیری و مقابله با صدور و ثبت مأموریت‌های غیر واقعی و غیر مستند و پاس‌های ساعتی از جمله برنامه‌هایی است که باید مورد توجه مراکز قرار گیرد.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان با تأکید بر لزوم ثبت‌نام پزشکان شاغل شهرستان در سایت‌های آموزش مداوم و مجازی دانشگاه و وزارت خواستار مشارکت پزشکان در این طرح شد.

کهن همچنین از حضور بی‌نظم پزشکان دشتستان در جلسه آموزش استانی و نیمه‌کاره رها کردن جلسه توسط بعضی از پزشکان گلایه کرد.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی بیمارستان جدید برازجان از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه بهداشت دشتستان است و با تمام توان در این مسیر اهتمام می‌ورزیم.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان گفت: فرماندار دشتستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نظارت و پیگیری مناسبی بر روند اجرای بیمارستان دارند و امیدوار هستیم هر چه زودتر مردم دشتستان به آرزوی خود برسند.

کهن اذعان داشت: مسئولان مراکز و خانه‌های بهداشتی دشتستان باید تلاش بیشتر و موثرتری برای جلب رضایت ارباب رجوع داشته باشند.

سرپرستان مراکز بهداشتی و درمانی دشتستان نیز فعالیت‌های انجام شده در مراکز خود را ارائه کرده و مشکلات و نواقصات موجود را مطرح کردند.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول