اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و عمرانی شهرداری زاهدان خبر داد

تعریض و آسفالت معابر مهم‌ترین طرح‌های شهرداری زاهدان

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهرداری زاهدان گفت: تعریض معابر، هدایت آب‌های سطحی و آسفالت معابر یکی از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری است.

تعریض و  آسفالت معابر مهم‌ترین طرح‌های شهرداری زاهدان

عبدالعزیز جمعه زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: یکی از کارهایی که در طول 9 ماهه سال جاری توسط شهرداری بصورت مداوم در حال انجام است، موضوع لکه‌گیری و آسفالت خیابانها و معابر است.

وی با اشاره به کارهای انجام شده در بسیاری از نقاط مختلف از جمله نقاط حاشیه ای شهر گفت: بسیاری از معابر به علت عدم انجام امور زیربنایی توسط بعضی از دستگاه‌های اجرایی باعث شده تا بحث لکه گیری و آسفالت خیابانها و معابر بصورت مستمر جزو  مهم‌ترین کارهای شهرداری قرار گیرد.

جمعه زاده با اشاره به معضل تجمع آب‌های سطحی گفت: شهرداری زاهدان طی چند سال اخیر و بر اساس طرح مطالعاتی که در سال 88 توسط مشاورین ذیربط انجام شد برای برطرف کردن مشکل تجمع آبهای سطحی اقداماتی را انجام داده  است.

وی در این زمینه به پروژه بزرگ مسیل فرودگاه اشاره کرد و گفت: بهسازی این مسیل تا کنون هزینه‌ای قریب به 2 میلیارد تومان در بر داشته که هم اکنون از نظر فیزیکی حدود 80درصد پیشرفت داشته‌ایم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری زاهدان بیان کرد: یکی از مشکلات اجرای این طرح را وجود لوله‌‌های آب و فاضلاب و تاسیسات برقی و همچنین قرار گرفتن املاک و باغها در مسیر اجرای آن دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری ادارات این پروژه تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

جمعه زاده در زمینه تعریض بعضی از معابر و خیابان‌های سطح شهر گفت: بحث تعریض، آسفالت، بهسازی و اصلاح تقاطع‌های پر ترافیک یکی از اولویت‌های امور در شهرداری می‌باشد که این موضوع فقط شامل نقاط مرکزی شهر نیست بلکه در مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار نیز این پروژه‌ها انجام شده و در حال ادامه است.

وی افزود: موضوع بهسازی معابر شهر که باعث تسهیل در عبور و مرور می‌شود از سال گذشته شروع شده و با جدیت ادامه دارد که این موضوع از نقاط مرکزی و پر تردد آغاز و در حال گسترش به سایر نقاط حاشیه‌ای شهر می‌باشد.

انتهای پیام/75005/خ40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول