اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دیه همدان:

41 زندانی مهریه در همدان وجود دارد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دیه استان همدان گفت: 41 نفر در استان همدان به خاطر مهریه در زندان به سر می‌برند.

41 زندانی مهریه در همدان وجود دارد

یدالله روحانی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص وقف برای آزاد کردن زندانی اظهار داشت: اگر شخصی بخواهد اموالی را وقف کند ابتدا باید اجازه شرعی آن را داشته باشد.

وی در خصوص اینکه آیا واقفی می‌تواند با هزینه مادی که وقف می‌کند زندانی را آزاد کند؟ بیان داشت: من در خصوص اینکه شخصی بخواهد برای وقف زندانی را آزاد کند اطلاعی نداریم و بحث شرعی آن را باید پیگیری کنیم و از مراجع تقلید کسب تکلیف کنیم که آیا در این مسئله مشکلی وجود دارد یا نه؟

رئیس ستاد دیه استان همدان به تعداد مددجویان نیازمند کمک در زندان اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 206 نفر از مددجویان نیازمند کمک در زندان به سر می‌برند.

وی به اتهامات این افراد پرداخت و افزود: این تعداد از مددجویان بدهکاران مالی غیر کلاهبرداری، تصادفات و قتل‌های غیر عمد هستند که در زندان به سر می‌برند.

روحانی‌منش به بحث وقف تأکید و عنوان کرد: هر فردی می‌تواند وقف کند اما در ستاد دیه به دلیل این که وقف خاص است باید مشورت کنیم و از اهل فن و مجتهدان پرس‌وجو کنیم.

وی به مددجویان در زندان که در خصوص مهریه در زندان به سر می‌برند اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر در رابطه با مهریه 41 نفر در استان همدان در زندان هستند، البته در سال جاری 150 نفر آزاد شده‌اند.

رئیس ستاد دیه استان همدان در پایان سخنانش به وضعیت استان همدان در خصوص مددجویان زندانی مهریه اشاره و گفت: وضعیت استان همدان نسبت به استان‌های دیگر کشور وضعیت خوبی است.

انتهای پیام/89007/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول