اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تأکید کرد

لزوم رسیدگی به دونرخی شدن قیمت خودرو/وزارت صنعت، معدن، تجارت پیگیر باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: دونرخی شدن قیمت خودرو، توسط افراد سودجو و منفعت‌طلب هدایت و دامن زده می‌شود.

لزوم رسیدگی به دونرخی شدن قیمت خودرو/وزارت صنعت، معدن، تجارت پیگیر باشد

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر لزوم رسیدگی فوری و اقدام عاجل در خصوص شکست دونرخی شدن قیمت خودرو اظهار داشت: این اقدام توسط افراد سودجو و منفعت‌طلب هدایت و دامن زده می‌شود.

وی اضافه کرد: تفاوت چشمگیر قیمت خودرو با قیمت کارخانه موجب شده، خودرو با قیمت‌های بالا در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: این مابه‌التفاوت که عملاً به جیب افراد سودجو که جریان تفاوت قیمت را هدایت و دامن می‌زنند واریز می‌شود.

وی گفت: متأسفانه در وزارت صنعت، معدن و تجارت هیچ گونه برنامه‌ریزی هدفمند و برنامه‌ریزی شده‌ای برای ساماندهی و جلوگیری از این اقدام مشاهده نمی‌شود.

کارخانه‌ای در پایان سخنانش ابراز داشت: ضروری است وزیر صنعت، معدن و تجارت در این زمینه اقدام لازم را داشته باشد و از فعالیت‌های منفعت‌طلبانه این افراد جلوگیری کند.

انتهای پیام/89002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول