اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

124 برای اصناف آذربایجان ‌شرقی 3200 پرونده تشکیل داد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌ شرقی گفت: 3 هزار و 200 پرونده پرونده تخلف صنفی نتیجه گزارش‌های مردمی به سامانه 124 در 9 ماهه امسال در سطح استان بوده است.

124 برای اصناف آذربایجان ‌شرقی 3200 پرونده تشکیل داد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد تماس‌های صورت گرفته شده با سامانه دریافت گزارش‌های مردمی 124 را از سوی شهروندان استان در 9 ماهه امسال بیش از 13 هزار و 500 مورد عنوان کرد و افزود: این رقم نسبت به سال قبل افزایش 23 درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: از این تعداد تماس مردم با تلفن 124، تعداد 9 هزار و 747 مورد قابل پیگیری بوده و 3 هزار و 213 مورد گزارشات مردمی  منجر به تشکیل پرونده برای متخلفان شده است.

عظمایی افزود: تعداد 625 مورد پرونده تا حصول نظر کارشناسی قطعی در دست بررسی است و مابقی تماس‌های حاصله نیز به منظور کسب راهنمایی و ارائه اطلاعات در ارتباط با وضعیت بازار استان بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد گزارشات دریافتی را کالاهای مصرفی چون نان، مرغ، میوه و سبزی، پوشاک، روغن نباتی، شیر و گوشت تشکیل می‌دهد، افزود: در زمینه گزارشات دریافتی بخش خدمات، نرخ حمل و نقل درون شهری، مشاوران املاک، تعویض روغن، آرایشگاه مردانه، پارکینگ، خدمات فتوکپی و کابینت‌سازی بیشترین آمار شکایات را به خود اختصاص داده‌اند.

عظمایی با اشاره به عملکرد واحد 124 تصریح کرد: ستاد خبری و  واحد رسیدگی به گزارشات مردمی سازمان تا ساعت 20 آماده پاسخگویی و ثبت شکایات شهروندان است و بعد از آن سیستم پیامگیر ستاد خبری آماده دریافت گزارشات احتمالی است ضمن آنکه نتایج بررسی در اولین فرصت اعلام می‌شود.

وی تأکید کرد: پاسخگویان سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان ‌شرقی به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌ها و ارائه راهنمایی‌های لازم به شهروندان استان هستند. 

انتهای پیام/60002/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول