اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌ شرقی:

کلید 9600 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده ارسباران تحویل شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: در مناطق زلزله‌زده ارسباران احداث 9 هزار و 600 واحد مسکونی به اتمام رسیده است.

کلید 9600 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده ارسباران تحویل شد

قربان محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد:  تعداد 9 هزار و 600 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی تا مرحله گچ‌کاری که جزو تعهدات بنیاد مسکن بوده به اتمام رسیده و به صاحبانشان تحویل داده شده است.

وی افزود: با تحویل این واحدها صاحبان آنها در حال ادامه مراحل تکمیل که عمدتا مرحله نازک‌کاری و کارهای سطحی از جمله کاشی‌کاری، لوله‌کشی و ... هستند.

محمدی در مورد اسکان موقت نیز گفت: در حال حاضر اسکان موقت 10 هزار خانوار در قالب کانکس‌های توزیعی نیز در این مناطق صورت گرفته است.

 

محمدی اضافه کرد: در مناطق شهری نیز واحدهای تعمیری عمدتا به اتمام رسیده و صاحبان آنها ساکن شده‌اند و واحدهای احداثی نیز مراحل معرفی به بانک و دریافت پروانه را انجام داده‌اند.

این مقام مسئول بنیاد مسکن در آذربایجان‌شرقی واحدهای آسیب دیده در مناطق روستایی را 18 هزار و 500 واحد اعلام و گفت: از این تعداد 9 هزار و 500 واحد بین 60 تا 100 درصد آسیب دیده و در واقع جزو واحدهای احداثی محسوب می‌شوند.

وی آمار واحدهای شهری را نیز به این شرح عنوان کرد: کل واحدهای خسارت دیده 28 هزار واحد مسکونی که از این تعداد 4 هزار و 500 واحد جزو واحدهای احداثی به ثبت رسیده‌اند. 

انتهای پیام/60002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول