اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی ترافیک استان قم عنوان کرد

استقرار پلیس‌های راهور در محورهای مواصلاتی قم

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی ترافیک استان قم از استقرار پلیس‌های راهور در محورهای مواصلاتی قم در روزهای پایانی ماه صفر خبر داد.

استقرار پلیس‌های راهور در محورهای مواصلاتی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محمدجواد دلاوری از اجرای تدابیر و طرح‌های ویژه ترافیکی برای سهولت در عبور و مرور زائران شرکت‌کننده در مراسم ارتحال پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع) خبر داد و گفت: طرح ترافیکی، انتظامی ویژه این ایام توسط یگان‌های پلیس راهور و نیروهای انتظامی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و هسته مرکزی شهر اجرا خواهد شد.

وی افزود: استقرار اکیپ‌های پلیس راهور، تیم‌های امداد جاده‌ای و درون شهری، رفع گره‌های ترافیکی و اطلاع‌رسانی برای استفاده کامل از ظرفیت پارکینگ‌های اطراف حرم مطهر و پارکینگ شمالی از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

معاون امور عمرانی استاندار قم افزایش عبور و مرور در محور قم ـ گرمسار را با توجه به عزیمت خیل ارادت‌مندان به اهل بیت(ع) به مشهد مقدس یادآور شد و اظهار کرد: لازم است حضور فیزیکی و الکترونیکی پلیس راه در این روزها در محورهای استان و به ویژه محور قم ـ گرمسار تقویت شود.

رئیس شورای هماهنگی ترافیک استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نارضایتی برخی از مالکان که خودروهای آنان در هسته مرکزی شهر به پارکینگ منتقل می‌شود گفت: هرگونه انتقال خودروهای مردم ولو اینکه مرتکب تخلف ترافیکی شده باشند بدون حضور مأمور پلیس راهور ممنوع است و با شرکت‌های متخلف به شدت برخورد خواهد شد.

وی ضمن دعوت مردم به رعایت قانون و عدم تخلف از مقررات راهنمایی و رانندگی گفت: امیدواریم با همکاری مردم و متولیان مدیریت ترافیکی شهر، رضایت مردم شریف قم و زائرین کریمه اهل بیت(ع) را جلب کنیم.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول