اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان خبر داد

خسارت 5/3 میلیاردی به صیادان غیرمجاز گلستان

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: در سه ماهه گذشته 3 میلیارد و 585 میلیون ریال خسارت به صیادان غیرمجاز استان وارد شده است.

خسارت 5/3 میلیاردی به صیادان غیرمجاز گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شیلات گلستان، ابراهیم کیخا اظهار داشت: در این مدت یک‌هزار و 597 مرحله گشت ساحلی و دریایی توسط یگان حفاظت شیلات گلستان انجام شده است.

به گفته وی، در سه ماهه گذشته 629 مرحله گشت شبانه، 144 مرحله گشت روزانه و 824 مرحله گشت ساحلی انجام شده است.

کیخا با بیان اینکه از ابتدای مهر ماه سال‌جاری تا پایان آذرماه نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان، 11 هزار و 261 نفر ساعت گشت و بازرسی از مناطق تحت حفاظت خود انجام داده‎اند، تصریح کرد: در این مدت 2 هزار و 129 مورد بازرسی از صیدگاه‎ها، شناورها و بازار ماهیان انجام شده است.

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان با تشریح عملکرد یگان حفاظت شیلات در سه ماهه گذشته افزود: دستگیری 15 نفر از متهمان، ارسال 30 فقره پرونده به مراجع قضایی، رهاسازی 301 قطعه ماهی غضروفی به دریا و انهدام 17 فروند قایق پاروئی بخشی از عملکرد یگان در این مدت است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‎های مستمر نیروهای یگان حفاظت، 130 رشته دام غضروفی، 8 هزار و 364 رشته دام استخوانی، 61 کیلوگرم ماهی استخوانی، یک کیلوگرم ماهی غضروفی کشف و ضبط شده و تعداد سه فروند قایق پاروئی و دو فروند قایق موتوری توقیف شدند.

کیخا افزود: در سه ماهه گذشته 301 قطعه بچه ماهی خاویاری از دام‎ها جمع‎آوری و رهاسازی شده است و مقدار 30 لیتر بنزین و گازوئیل از متخلفان کشف و ضبط شد.

وی یادآور شد: ماموران گشت دریایی حراست دریا به صورت شبانه‎روزی از منابع عمومی در دریای خزر محافظت می‌کند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و دست‎اندازی به منابع دریایی با متخلفین برخورد می‎کند.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی شیلات گلستان گفت: برای استمرار و دوام فعالیت‎های یگان حفاظت منابع آبزی شیلات گلستان نیازمند حمایت‎های همه‌جانبه مسئولان امر در بحث‎های مختلف اعم از اعطای تجهیزات و افزایش تعداد نیروی انسانی مورد نیاز است.

انتهای پیام/2307/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول