اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان:

هیئات مذهبی نسبت‌‌ به ورود خرافات در عزاداری‌ها‌ حساس‌ باشند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: هیئات مذهبی باید نسبت به ورود خرافات در عزاداری‌ها دقت و حساسیت بیشتری داشته باشند.

هیئات مذهبی نسبت‌‌ به ورود خرافات در عزاداری‌ها‌ حساس‌ باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا در نشست با مسئولان هیئات مذهبی اظهار داشت: هیئات مذهبی تاثیر بسیار زیادی بر تقویت فرهنگ اسلامی دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان با تاکید بر لزوم تقویت هیئات خاطرنشان کرد: تغذیه فکری و فرهنگی هیئات مذهبی در اولویت کار است.

محمودی‌نیا ضمن تقدیر از فعالیت‌های هیئات مذهبی گفت: هیئات مذهبی پیشگام در فرهنگ سازی اسلامی بوده و قرآن محوری، مسجد محوری، روحانی محوری و آموزش محوری مهم‌ترین بحث‌هایی هستند که همه مسئولان هیئات مذهبی باید به آن توجه کنند.

وی بیان کرد: هیئات مذهبی باید نسبت به ورود خرافات در عزاداری‌ها دقت و حساسیت بیشتری داشته باشند و از ورود خرافات جلوگیری کنند.

محمودی‌نیا اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی علاوه بر برگزاری مراسم‌های عزاداری در ایام سوگواری اهل بیت(ع) نشست‌های قرآنی و آموزشی نیز برگزار می‌کنند که گوشه‌ای از نیازهای مذهبی جامعه را جواب می‌دهد.

وی ادامه داد: هر چه هیئت‌های مذهبی مردمی‌تر باشند، پایدارتر و نفوذ معنوی آنها در بین مردم به مراتب بیشتر خواهد بود.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان اضافه کرد: استقلال هیئت‌های مذهبی از بودجه‌های دولتی دلیل بر آن نمی‌شود که دستگاه‌های اجرایی هیچ کمکی به آنها نکنند، اما هیئت‌ها باید همچنان مردمی بمانند.

ارزیابی عملکرد دو ساله ستاد تجمع عزاداران هیئات مذهبی شهرستان، راهکارهای همبستگی و اتحاد هیئات مذهبی شهرستان، همکاری و مشارکت مسئولین ادارات با هیئات مذهبی و هماهنگی با صدا و سیما و رسانه‌ها برای انعکاس مراسمات مذهبی شهرستان از اهم محورهای این نشست بود.

انتهای پیام/2451/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول