اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لاریجانی در جمع مردم آران و بیدگل:

مجلس از گرانی جلوگیری می‌کند / ثروت کشور پشتوانه تولید باشد

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس گفت: مجلس با ممنوعیت برخی اقدامات از دامن زدن به گرانی جلوگیری می‌کند.

مجلس از گرانی جلوگیری می‌کند / ثروت کشور پشتوانه تولید باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی لاریجانی بعد از ظهر امروز در جمع مردم آران و بیدگل اظهار داشت: مجلس به دنبال مصلحت کشور است و لذا نباید به مسائلی که زمینه‌ساز گرانی است دامن بزنیم.

وی تولید را موجب رونق اقتصادی و اشتغال دانست و افزود: اگر کشوری ثروتمند هستیم باید این ثروت پشتوانه تولید باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید 30 درصد از یارانه‌ها صرف تولید شود، تصریح کرد: زمینه توجه به تولید باید در داخل کشور فراهم گردد و این امر مشارکت همگان را می‌طلبد.

وی با اشاره به فرازهایی از توصیه‌های مقام معظم رهبری در زمینه ظرفیت‌های موجود کشور خاطر نشان کرد: اگر به پیروی از فرمایشات معظم‌له از تمام این توانمندی‌ها استفاده گردد بسیاری از مشکلات گریبانگیر کشور برطرف می‌شود.

لاریجانی تحمیل جنگ و تحریم را از مصداق‌ها و حربه‌های دشمن دانست و بیان داشت: تمام این حربه‌ها تاکنون نتیجه نداده لذا آنها به دنبال روش دیگری هستند که در اعمال و اظهاراتشان مشخص است. آنها از یک سو می‌گویند مذاکره می‌کنیم و از سوی دیگر تحریم‌های خود را اجرایی می‌کنند و آن را از سیاست خود می‌دانند.

به گفته وی سیاست دشمن روش اعمال فشار برای رسیدن به اهداف خود است و به دنبال این است که عزتی را که ایران بر اثر مجاهدت و بصیرت به دست آورده از بین ببرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آنها با روش اقتصادی به دنبال مبارزه با ما هستند که اگر باهوش باشیم در این زمینه هم شکست می‌خورند.

وی با اشاره به شیطنت‌های دشمن در کشورهای افغانستان، عراق و لبنان برای وابسته ساختن و نابودی این کشورها بیان داشت: ما به دنبال فریب دشمن نیستیم و می‌گوییم که نمی‌گذاریم بر مردم مظلوم این کشورها اینگونه فشار بیاورند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حکومت اسلامی ایران را سعادت محور خواند و گفت: ما آزادی را بر مبنای کمال مادی و معنوی می‌بینیم و نمی‌توان گفت چون حکومت اسلامی است به حیات مادی نیندیشیم چرا که این نیز بخشی از زندگی مردم است.

به گفته وی ملت ایران ولی فقیه را قبول کرده و بیگانگان قصد دارند با شیطنت‌های خود مردم را فریب دهند و گاهی مشکلاتی را به وجود می‌آورند که ماندگاری نداشته و آن به این دلیل است که بصیرت مردم و پشتیبانی از ولایت فقیه مانع از تحقق اهداف شوم‌شان می‌شود.

وی در پایان با اشاره به درخواست مردم شهرستان آران و بیدگل برای داشتن نماینده‌ای مستقل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر با تحقق این خواسته مشکلات این منطقه برطرف می‌گردد ما هم حرفی نداشته و همانگونه که در دستور کار کمیسیون شوراهاست ما هم اجرای آن را توصیه می‌کنیم.

انتهای پیام/2406/ع40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول