اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 40 پروژه فرهنگی و عمرانی در مرودشت

خبرگزاری فارس: فرماندار مرودشت گفت: دهه مبار ک فجر سال جاری 40 پروژه فرهنگی و عمرانی در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از 40 پروژه فرهنگی و عمرانی در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، سید یدالله حسینی در جلسه ستاد مردمی گرامیداشت دهه فجر که با حضور اعضا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: در راستای تحقق خدمت‌رسانی به مردم مرودشت 40 طرح عمرانی، بهداشتی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 150 میلیون تومان در این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب را مهم خواند و خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر کانون تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است و باید عرصه را برای حضور مردم در این مرکز ایجاد کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه تحولات داخلی کشورمان دستاوردهای بی‌شماری را عرضه داشته تصریح کرد: دهه مبارک فجر نمایشگاه بزرگی برای ارائه این تحولات علمی، عمرانی، فرهنگی و مذهبی به سراسر جهان است.

فرماندار مرودشت همچنین با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ابراز داشت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، پیش‌نیاز حضور در انتخابات سال آینده است که در این روز نشان می‌دهند با مشارکت خود در انتخابات توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

حسینی افتتاح طرح‌های عمرانی، جشن‌های مردمی، برپایی نمایشگاه‌ها، برنامه‌های ورزشی، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و راهپیمایی 22 بهمن را از مهم‌ترین برنامه‌های ایام مبارک دهه فجر برشمرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مرودشت نیز در این جلسه با اشاره به دستاوردهای پیروزی انقلاب بر ضرورت اطلاع رسانی برنامه‌های دهه فجر به ویژه در رسانه ملی تاکید کرد.

محمد خسروانی در پایان با بیان اینکه کمیته‌های مردمی، امنیتی، عمرانی، پشتیبانی، فرهنگی، اطلاع‌رسانی فضاسازی، ورزشی، دانش‌آموزی و دانشجویی دهه مارک فجر در این شهرستان تشکیل شده است اظهار امیدواری کرد که امسال برنامه‌های این ستاد از تنوع ویژه‌ای برخوردار باشد.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول