اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی آلومینیوم هرمزگان خبر داد

بهبود وضعیت آلومینیوم هرمزگان نسبت به دور رفت لیگ برتر

خبرگزاری فارس: سرمربی آلومینیوم هرمزگان از بهبود وضعیت تیم آلومینیوم هرمزگان نسبت به بازی‌های نیم فصل گذشته خبر داد و گفت: شرایط رو به بهبود است.

بهبود وضعیت آلومینیوم هرمزگان نسبت به دور رفت لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اکبر میثاقیان عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فولاد خوزستان و آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: وضع تیم آلومینیوم هرمزگان بهبود یافته و برای کسب امتیاز خواهیم جنگید.

*بازیکن جدید گرفته‌ایم

سرمربی آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: تیم آلومینیوم هرمزگان در شرایط کنونی بازیکن جدید گرفته است و به این دلیل سطح تجربه تیم نسبت به دور قبل بازی‌ها بهتر شده است.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی وضعیت تیم روبه بهبود است و به این دلیل باید بکوشیم تا امتیاز بیشتری از بازی‌های پیشرو جمع کنیم تا وضعیت تیم روز به روز بهتر شود.

وی افزود: آلومینیوم هرمزگان در شرایط کنونی روز به روز بهتر می‌شود و این مهم را می‌توان در بازی‌های نیم فصل دوم به وضوح مشاهده کرد.

*می‌جنگیم که سقوط نکنیم

سرمربی آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: در شرایط کنونی وضعیت در صدر و ذیل جدول بسیار سخت شده است و رقابت بسیار سنگین و نفس‌گیر است.

میثاقیان تاکید کرد: امسال لیگ برتر با سال‌های دیگر فرق زیادی دارد زیرا در سال‌جاری چهار تیم مستقیما از لیگ برتر سقوط خواهد کرد و به این دلیل وضعیت دشوارتر است.

وی افزود: در شرایط کنونی تنها گرفتن امتیاز می‌تواند وضعیت تیم را بهبود بخشد و به دلیل این شرایط تیم‌ها به سختی امتیاز از دست می‌دهند و باید در این باره بسیار هوشیار باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، آلومینیوم هرمزگان در شرایط کنونی با 21 امتیاز از 20 بازی در رده چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/72006/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول