اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات شهرستان ساری خبر داد

فعالیت 670 هیئت مذهبی در مرکز مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری و میاندرود گفت:670 هیئت مذهبی در مرکز مازندران فعالیت می‌کنند.

فعالیت 670 هیئت مذهبی در مرکز مازندران

حجت‌الاسلام حمزه‌علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به نقش مهمی که هیئت‌های مذهبی در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان دارند بر ضرورت فعالیت پربار این هیئت‌ها تأکید کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری و میاندرود با اشاره به وجود 670 هیئت کددار مذهبی در مرکز استان تصریح کرد: هدف سازمان تبلیغات اسلامی ساماندهی هیئت‌های مذهبی است و 99 درصد هیئت‌های فعال حال حاضر، قبلاً موجود بوده‌اند و توسط سازمان تبلیغات اسلامی ساماندهی شدند.

وی با اشاره به تشکیل کانون مداحان و شاعران آیینی، همچنین شورای هیئت‌های مذهبی با هدف بالا بردن کیفیت مراسم‌ هیئت‌ها در ساماندهی هیئت‌های مذهبی شهرستان میاندرود نیز اعلام آمادگی کرد تا کمیسیون صدور مجوز هیئت‌ها متشکل از امام‌ جمعه، فرماندار، نیروی انتظامی شهرداری و دیگر ارگان‌های عضو تشکیل و به درخواست‌های متقاضیان ثبت هیئت‌ها در همان شهرستان رسیدگی شود.

صادقی در پایان با تأکید بر استفاده از ظرفیت مردمی و جوان هیئت‌ها برای خنثی‌سازی جهل مدرن و فضای تهاجمی دشمنان تصریح کرد: سیاست ما تقویت هیئت‌ها و نظارت بر فعالیت آن‌ها برای ترویج مراسم درست همچنین جلوگیری از رسوخ برخی رسوم نادرست است و در این راه به هر هیئت یک کد فعالیت اختصاص می‌یابد.

انتهای‌خبر/86021/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول