اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ستاد توسعه کشاورزی صورت گرفت

واگذاری 60 قطعه زمین کشاورزی در حاجی‌آباد به جوانان

خبرگزاری فارس: فرماندار حاجی‌آباد از واگذاری 60 مورد تسهیلات و قطعه زمین به جوانان این شهرستان توسط ستاد توسعه کشاورزی شهرستان خبر داد.

واگذاری 60 قطعه زمین کشاورزی در حاجی‌آباد به جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد واقع در شمال مرکز هرمزگان، بهرام پوراشرف ظهر امروز در نشست ستاد توسعه بخش کشاورزی این شهرستان، هدف ستاد مذکور را اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی دانست و اظهار داشت: جوانان روستایی با مراجعه به جهاد کشاورزی و دریافت فرم و سپس با مراجعه به اداره کار رفاه و تامین اجتماعی و ثبت‌نام در سامانه، کد رهگیری دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از آن مدارک آن‌ها استعلام شده و پرونده آن‌ها به ستاد توسعه‌ی بخش کشاورزی ارسال می‌شود.

پور اشرف با بیان اینکه توجه به توسعه بخش کشاورزی با توجه به ظرفیت‌های بی نظیر در شهرستان حاجی‌آباد از اولویت‌های امسال است افزود: توسعه بخش کشاورزی فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال در روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر است که باید از این فرصت به صورت بهینه استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های توسعه بخش کشاورزی پایه اقتصاد کشاورزی است و با حمایت از روستاییان و اشتغال دانش‌آموخته‌گان در بخش کشاورزی می‌توان موجب تحول عمیق و بنیادین در اشتغال شهرستان شد.

فرماندار حاجی‌آباد اضافه کرد: در راستای تحقق برنامه‌های این ستاد از اوایل سال‌جاری تاکنون به تعداد 60 نفر از جوانان واجد شرایط روستای باینوج زمین جهت کشت نخیلات و تسهیلات بانکی اعطا شده است.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری ستاد توسعه‌ بخش کشاورزی در حاجی‌آباد راه‌اندازی شده و به متقاضیان کشاورزی در روستاها تسهیلات داده می‌شود.

شهرستان حاجی‌آباد واقع در بخش شمالی هرمزگان، همجوار با استان‌های فارس و کرمان از مناطق حاصلخیز جنوب کشور به شمار می‌رود.

این شهرستان رتبه نخست تولید محصولات کشاورزی در بین شهرستان‌های هرمزگان را نیز داراست.

انتهای پیام/88002/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول