اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

الحاق 7 هکتار زمین به بیمارستان شهید گنجی برازجان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از الحاق 7 هکتار زمین به بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد و گفت: توافقات اولیه با مالکین زمین‌های همجوار بیمارستان برای الحاق حدود هفت هکتار زمین به بیمارستان جدید انجام شده است.

الحاق 7 هکتار زمین به بیمارستان شهید گنجی برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در جلسه توسعه فضاهای فیزیکی بیمارستان شهید گنجی دشتستان اظهار داشت: ارائه خدمات بهینه بهداشتی و درمانی به مردم در دستور کار مسئولان قرار دارد و برای تحقق این مهم از همه توان موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات درمانی از اولویت‌های مسئولان است و بدون تردید تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان جدید برازجان گامی در این مسیر است.

فرماندار دشتستان به امکانات بهداشتی و درمانی دشتستان اشاره کرد و یادآور شد: دشتستان در حوزه درمان به عنوان دومین شهرستان توسعه یافته استان بوشهر، ظرفیت‌های بالایی دارد.

خسروی خاطرنشان کرد: بیمارستان 17 شهریور، مراکز کلینیکی و پاراکلینیکی، امکانات آزمایشگاهی، رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن، بیمارستان زنان و زایمان و تامین اجتماعی خدمات شایانی نه تنها به شهروندان دشتستانی بلکه به مردم شهرستان‌های همجوار نیز ارائه می‌کند.

وی اذعان داشت: از همه ظرفیت موجود برای تسریع در احداث این بیمارستان استفاده می‌کنیم تا مردم به آرزوی چند ساله خود برسند.

شهرستان‌های همجوار از امکانات بیمارستان بهره‌مند می‌شوند

فرماندار دشتستان اضافه کرد: بیمارستان 160 تخت‌خوابی شهید گنجی می‌تواند امکان بسیار خوبی را فراهم کند که شهروندان دشتستانی و شهرستان‌های همجوار از امکانات خوب درمانی برخوردار شوند.

خسروی از راه‌اندازی این بیمارستان تا پایان امسال خبر داد و گفت: با تلاش مسئولان و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره‌مندی هر چه بهتر از این مجموعه، تا اسفند ماه بیمارستان 160 تخت‌خوابی شهید گنجی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: امید داریم با استقرار بخش‌های پایانی به‌زودی این مجموعه برای تجهیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد و جذب نیروها هم به‌زودی انجام شود و شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان باشیم.

فرماندار دشتستان از الحاق 7 هکتار زمین به بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد و افزود: توافقات اولیه با مالکین زمین‌های همجوار بیمارستان برای الحاق حدود هفت هکتار زمین به بیمارستان جدید انجام شده و در حال رایزنی هستیم که با انجام راه‌حل‌های قانونی اراضی و فضاها را به بیمارستان اضافه کنیم.

خسروی اظهار داشت: باید از همه توان و ظرفیت موجود برای استفاده بهینه از امکانات موجود استفاده کنیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول