اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اواخر همین ماه انجام می‌شود

راه اندازی نخستین کتابخانه کشوری صبا در روستاهای خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر کل کتابخانه‌های خراسان شمالی اعلام کرد: نخستین کتابخانه کشوری در قالب برنامه تلویزیونی صبا در روستاهای مرزی این استان، اواخر همین ماه راه اندازی می‌شود.

راه اندازی نخستین کتابخانه کشوری صبا در روستاهای خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،علی رحیمی بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست هماهنگی کمیته اجرایی طرح ملی کتابخانه صبا در جمع خبرنگاران گفت: بر این اساس،این کتابخانه‌ها در یک روستای مرزی شیروان و دو روستای مرزی بجنورد راه‌اندازی خواهد شد.

وی از روستاهای رباط،گیفان وداشلی قلعه از روستاهای هدف اجرای این طرح در استان نام برد و اظهار کرد:به همین منظور کاروان صبا پس از گذر از استان‌های سمنان و خراسان رضوی وارد خراسان شمالی خواهد شد.

رحیمی زمان ورود و استقرار کاروان صبا به بجنورد را 27 همین ماه اعلام کرد و افزود:این کاروان در محل حسینیه جاجرمی‌ها استقرار خواهد یافت.

وی از عموم مردم فرهنگ دوست این شهر دعوت کرد تا برای اهدای کتاب به کتابخانه‌های مرزی استان در قالب برنامه تلویزیونی صبا از ساعت 7 تا 10 صبح این روز در همین مکان مراجعه کنند.

به گفته مدیر کل کتابخانه‌های خراسان شمالی این برنامه با مشارکت صدا و سیما وکتابخانه‌ها به منظور تجهیز و راه‌اندازی کتابخانه‌ها در مناطق مرزی و محروم و گسترش فرهنگ کتابخوانی انجام می‌شود.

خراسان شمالی به عنوان استان مرزی دارای هفت شهرستان و 867 هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/63002/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول