اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساخت غرفه عرضه میوه و سبزی در میدان بزرگ شهید رجایی

قنبری: سازمان میادین یکی از اصلی‌ترین محورهای جذب سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم گفت: با ایجاد معاونت سرمایه‌گذاری بخش اعظمی از اهداف سازمان با مشارکت بخش خصوصی عملی خواهد شد.

قنبری: سازمان میادین یکی از اصلی‌ترین محورهای جذب سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسن قنبری صبح امروز در مراسم انتصاب معاون سرمایه‌گذاری سازمان میادین میوه و تره‌بار اظهار کرد: سازمان میادین یکی از اصلی‌ترین محورهای جذب سرمایه‌گذاری است که در صورت عدم جذب مشارکت‌های مردمی از اهداف اصلی خود باز خواهد ماند.

وی ادامه داد: با توجه به اصل 44 قانون اساسی راه‌اندازی مراکز بزرگ خرید، توسعه و گسترش فعالیت‌ها در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی، احداث سردخانه به منظور ذخیره‌سازی میوه در ایام خاص سال و ساخت غرفه‌های عرضه میوه و سبزی در میدان بزرگ شهید رجایی برای انتقال کسبه میدان مطهری و خیابان طالقانی از جمله برنامه‌های این سازمان در میان مدت خواهد بود.

مدیر‌عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار قم مدیریت جایگاه CNG زیر پوشش سازمان و احداث جایگاه‌های تک منظوره و چند منظوره جدید، راه‌اندازی بازارهای بزرگ عرضه مایحتاج و میوه و تره‌بار در نقاط مختلف سطح شهر، ایجاد مجتمع‌های تجاری و توریستی در اطراف شهر قم و ساخت واحدهای صنفی برای انتقال صنوف آلاینده به خارج از محدوده شهری را از دیگر اهداف سازمان میادین عنوان کرد.

وی تاکید کرد: قطعاً دستیابی به این اهداف بدون کمک و جذب سرمایه بخش خصوصی امکان‌پذیر نخواهد بود.

قنبری گفت: تمام زمینه‌های فعالیت بخش خصوصی در سازمان مهیاست و امیدواریم با ایجاد معاونت جدید سرمایه‌گذاری، گام بزرگی در اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص خدمت به شهروندان بر داریم.

شایان ذکر است؛ سید مجتبی صحرایی طی حکمی به عنوان معاون سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی سازمان میادین میوه و تره‌بار قم منصوب شد.

انتهای پیام/78001/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول