اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی جهرم خبر داد

تدوین پیش‌نویس نقشه جامع فرهنگی جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی جهرم گفت: با توجه به تدوین پیش‌نویس نقشه جامع فرهنگی اجتماعی جهرم باید این امر پس از بحث و بررسی در شورای فرهنگ عمومی مبنا و راهبرد فعالیت‌ها باشد.

تدوین پیش‌نویس نقشه جامع فرهنگی جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: باید تمام مسئولان فرهنگی در راستای مسیر اهداف کشور و بخش‌های فرهنگی اجتماعی راهکار و برنامه داشته باشیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی جهرم افزود: برای پیشبرد اهداف امکانات مناسبی وجود دارد و مشکل اصلی عدم هماهنگی و همکاری در فعالیت‌ها بوده که این ضعف با هدف‌گذاری برطرف می‌شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد تغییر مسیر در سرفصل‌های فرهنگی کشور با توجه به توانمندی‌های حوزه‌های مختلف، ابراز داشت: با توجه به تدوین پیش‌نویس نقشه جامع فرهنگی اجتماعی شهرستان جهرم باید این امر پس از بحث و بررسی در شورای فرهنگ عمومی مبنا و راهبرد فعالیت‌ها باشد.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه در این طرح سه شاخص شناسنامه، اطلس جامع و سند چشم‌انداز فرهنگی اجتماعی این شهرستان در راستای معرفی و بررسی امکانات فرهنگی جهرم مدنظر است، متذکر شد: در آینده نیز فعالیت‌های شهرستان جهرم در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در این چارچوب هدف‌گذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در مسیر اجرای این نقشه جامع با بررسی نقاط ضعف و قوت حوزه فعالیت خود، به این موضوع توجه کنند، خاطرنشان کرد: باید با توجه به این نقشه راهبری برنامه‌ه‌ریزی جامع فرهنگی صورت گیرد.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول