اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی کرج:

دستگیری طلافروشی که خود سارق زیورآلات بود

خبرگزاری فارس: جانشین فرماند انتظامی کرج گفت: طلافروشی که با همدستی دوستش، اقدام به سرقت از منازل کرده و طلا و زیور آلات مسروقه را در مغازه‌اش به فروش می‌رساند از سوی ماموران انتظامی کرج دستگیر شد.

دستگیری طلافروشی که خود سارق زیورآلات بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، ایوب احمدی اظهار داشت: شهروندی از یک مجتمع مسکونی در فردیس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و از وجود سارق یا سارقانی در منزل همسایه خود خبر داد، بنابراین بلافاصله ماموران کلانتری 23 فردیس کرج به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با ورود به مجتمع مسکونی مورد نظر، سارق را در حال حمل اموال مسروقه در پله‌های ساختمان مشاهده کرده و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند و در بازرسی از متهم 3 عدد سکه طلا، 5 جفت گوشواره، 2 عدد انگشتر، 6 عدد النگو و 4 عدد گردنبند طلا و تعدادی لوازم منزل کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: متهم دستگیر شده به هویت (رضا-ر) 28 ساله جهت بازجویی‌های بیشتر به کلانتری منتقل و در تحقیقات ماموران به 38 فقره سرقت منزل در فردیس و اهری با همدستی دوستش اعتراف کرده و گفت: با توجه به اینکه همدست سارقش مغازه طلافروشی دارد، طلا و زیورآلات مسروقه را در مغازه وی به مشتریان فروخته و او نیز اموال مسروقه دیگر را در منزلش نگهداری و در فرصت مناسب به فروش می‌رساند.

احمدی افزود: پس از اخذ اظهارات متهم، ماموران با راهنمایی وی منزلش را مورد بازرسی قرار داده و تعداد 39 قلم انواع لوازم منزل کم‌حجم و باارزش را کشف کرده و بلافاصله آدرس همدستش را شناسایی و او را نیز در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین پلیس کرج افزود: در ادامه بازجویی از متهمان دستگیر شده، مشخص شد بیشتر سرقت‌ها را در ساعت 6 الی 10 شب انجام داده‌اند بطوری که با زدن زنگ درب منازل، در صورتی که اطمینان پیدا می‌کردند کسی در منزل مورد نظر نیست، از طریق پنجره یا بالکن وارد شده و لوازم کم‌حجم و باارزش و طلاجات را به سرقت می‌بردند.

وی اظهار داشت: با پیگیری ماموران کلانتری 23 فردیس تاکنون 28 نفر از مال‌باختگان اموال خود را شناسایی کرده‌اند و تلاش‌ها برای شناسایی سایر مال‌باختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/2302/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول