اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس:

منتظر سخنان کارشناسانه رئیس‌ جمهور در مجلس هستیم / مجلس عنادی با رئیس‌ جمهور ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس با بیان اینکه مجلس هیچ عناد و دشمنی با رئیس‌جمهور ندارد، گفت: فردا منتظر حرف‌های کارشناسانه و توأم با متانت از سوی رئیس‌جمهور در مجلس هستیم.

منتظر سخنان کارشناسانه رئیس‌ جمهور در مجلس هستیم / مجلس عنادی با رئیس‌ جمهور ندارد

 حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به نطق رئیس‌جمهور در مجلس که فردا انجام خواهد شد، اظهار کرد: با همه وجود به سخنان رئیس‌جمهور گوش فرا خواهیم داد و منتظر سخنان گره‌گشا و کارشناسانه آقای احمدی‌نژاد هستیم.

وی با درخواست از رئیس‌جمهور برای حفظ متانت و کمک به ایجاد جو آرام در کشور گفت: از آقای احمدی‌نژاد درخواست داریم که با سعه صدر و با در نظر گرفتن لزوم حفظ وحدت در مجلس سخن بگوید.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم نیز از همه ما چه نمایندگان و چه رئیس‌جمهور بر اساس فرمایش رهبری مبنی بر لزوم حفظ یکپارچگی انتظار حفظ آرامش را دارند که همه باید عامل به آن باشیم.

حجت‌الاسلام بزرگواری در ادامه افزود: اگر رئیس‌جمهور می‌خواهد در ارتباط با هدفمندی یارانه‌ها و اجرای فاز دوم آن سخن به میان آورد باید کارشناسانه در این زمینه صحبت کند و با آمار و ارقام برای نمایندگان توضیح دهد که اجرای آن در برهه کنونی به صلاح بوده و به مردم و کشور فشار وارد نمی‌کند.

این نماینده اصولگرای مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی تصریح کرد: در مجلس با رئیس‌جمهور و دولت دشمنی نداریم و اگر سخنی مطرح می‌شود همه برای خیرخواهی و برداشتن باری از دوش مردم است تا اینکه سختی کمتری را متحمل شوند.

وی با تأکید بر این موضوع که ممکن است در مجلس چند نفری هم با آقای رئیس‌جمهور از گذشته تاکنون از سر لجاجت کینه‌ای هم به دل داشته باشند، گفت: اما اکثریت مطلق مجلس نه با رئیس‌جمهور و نه با هیچ شخص دیگری دشمنی و کینه‌ای ندارند و اگر گاهی اوقات انتقاداتی مطرح می‌شود از سر دلسوزی است.

بزرگواری ابراز امیدواری کرد که رئیس‌جمهور با خرد جمعی مسئولان اقتصادی زیر دست خود در زمینه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به اجماع رسیده باشد و در ادامه گفت: مخالف این حرف برخی افراد هستم که می‌گویند اگر در فاز اول 400 تومان به جیب افراد رفت از سوی دیگر 500 تومان از جیب آنها خارج شد و این سخن را مغرضانه می‌پندارم.

انتهای پیام/2571/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول