اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مسکن اداره‌ کل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری:

ایثارگران چهارمحال و بختیاری تسهیلات مسکن دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: معرفی ایثارگران متقاضی دریافت تسهیلات مسکن به بانک عامل آغاز شد.

ایثارگران چهارمحال و بختیاری تسهیلات مسکن دریافت می‌کنند

خداداد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: تسهیلاتی که برای ایثارگران متقاضی دریافت تسهیلات بانکی پیش‌بینی شده نسبت به محل زندگی این متقاضیان متفاوت است.

وی افزود: متقاضیانی که در مرکز استان چهارمحال و بختیاری ساکن باشند 350 میلیون ریال و سایر شهرهای استان 250 میلیون ریال و روستاها 150 میلیون ریال تسهیلات مسکن دریافت می‌کنند.

معاون عمرانی و مسکن اداره‌ کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: واجدین شرایط می‌توانند به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانی که پرونده دارند مراجعه کرده و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی با بیان اینکه بازپرداخت این وام مسکن 20 ساله و به‌ صورت قرض‌الحسنه است، تصریح کرد: تمام جانبازان و ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری می‌توانند برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

طاهری خاطرنشان کرد: ما هر چه داریم از خون شهدا و دلاورمردی‌های جانبازان این مرز و بوم است که با فداکاری‌های خود آزادی امروز را به ما بخشیدند.

وی ادامه داد: کمک به جانبازان و خانواده شهدا مهم‌ترین رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران است که با آغاز معرفی جانبازان و ایثارگران متقاضی دریافت تسهیلات مسکن این بنیاد فصل نوینی از اقدامات خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/68006/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول