اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان:

بارش برف در محور زنجان ـ طارم آغاز شده است/ جاده‌های استان باز است

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان به آغاز بارش‌ها در محور زنجان - طارم اشاره کرد و گفت: با وجود بارش‌های پراکنده در محورهای استان، جاده‌ها باز است و تردد در آن‌ها ادامه دارد.

بارش برف در محور زنجان ـ طارم آغاز شده است/ جاده‌های استان باز است

علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آغاز بارش‌های خفیف در اکثر محورهای مواصلاتی استان زنجان اظهار داشت: تردد در جاده‌های استان ادامه دارد.

وی به آغاز بارش برف در محور زنجان، طارم اشاره کرد و افزود: رانندگی در این محور رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات زمستانی را ضروری می‌کند.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان از فوت راننده کامیون حامل مواد سوختی طی روز گذشته خبر داد و گفت: این کامیون در خروجی سلطانیه واژگون شده و راننده آن جان خود را از دست داده است.

وی به مصدوم شدن دو نفر دیگر در عوارضی محور زنجان - قزوین طی 48 ساعت گذشته اشاره و تصریح کرد: این دو نفر بر اثر برخورد کامیون با یک پراید مجروح شده‌اند.

شیرمحمدی بر لزوم رعایت موارد ایمنی به هنگام رانندگی تاکید و اضافه کرد: رانندگان به هنگام توقف در کنار جاده‌ها موارد ایمنی را رعایت کنند.

وی به مسافران توصیه کرد به هنگام مواجه شدن با مشکلات با پلیس 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام/73004/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول