اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجتبی مطهری:

320 اثر به جشنواره رسانه‌های دیجیتال قرآنی ارسال شد

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات گفت: تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره به 320 اثر رسید.

320 اثر به جشنواره رسانه‌های دیجیتال قرآنی ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات، مجتبی مطهری افزود: این تعداد آثار از 42 موسسه داخلی و خارجی فعال در این زمینه به دبیرخانه ارسال شده‌اند تا در مراحل بعدی مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: آثار در سه بخش نرم‌افزارهای رسانه‌ای، بازی‌های رایانه‌ای، نرم‌افزار تلفن همراه و سامانه‌های برخط با رویکرد «قرآن و اهل بیت(ع)» به دبیرخانه این جشنواره بین‌المللی ارائه شده‌اند.

مسئول دبیرخانه جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات ادامه داد: بیشترین آثار ارسالی به دبیرخانه در بخش نرم‌افزارهای رسانه‌ای بوده است.

مطهری در ادامه میزان شرکت و استقبال شرکت‌ها و تولیدکنندگان نرم‌افزار با رویکردهای قرآنی را در این جشنواره قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: سطح کیفی آثار نیز نسبت به گذشته ارتقا داشته است.

وی با اشاره به شرایط خاص در این دوره افزود: محصولات ارائه شده باید در طول پنج سال گذشته تولید شده باشند و در دوره قبلی جشنواره رتبه‌ای کسب نکرده باشند.

وی تصریح کرد: آثار از جنبه‌های مختلفی چون بهترین اثر در بخش‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، قرائت و حفظ مورد بررسی و داوری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول