اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

اولویت ورزش استان تقدم مسائل ارزشی و فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کردستان توجه به فرهنگ و ارزش‌ها را مقدم بر ورزش دانست و خواستار ترویج مسائل فرهنگی و اسلامی توسط هیئت‌ها و باشگاه‌ها شد.

اولویت ورزش استان تقدم مسائل ارزشی و فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران در همایش تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در هیئت‌های ورزشی که با حضور رؤسا و نایب رئیسان هیئت‌های ورزشی استان در سالن آمفی‌تئاتر اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با بیان اینکه انتظار از اماکن ورزشی و هیئت‌ها این است که مباحث فرهنگی به موازات توجه به ورزش رعایت شود، اظهار کرد: برای اداره‌کل پرداختن به مسائل فرهنگی بیش از ورزش اهمیت دارد.

وی با اشاره به افزایش نظارت‌های این نهاد بر هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی در خصوص توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: در این زمینه حتی کار تا پلمپ شدن باشگاهی که این مسئله را رعایت نمی‌کرد هم پیش رفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه گرایش انسان به مسائل دینی امری فطری و ذاتی است گفت: اسلام در خصوص احیای این فریضه سفارشات مهمی داشته است.

تیشه‌گران پرداختن به ورزش در عین حفظ شعائر اسلامی را موجب دور ماندن جوانان جامعه از مسائل حاشیه‌ای و آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: تشکیل شوراهای امر به معروف در هیئت‌های ورزشی گوشزدی به افراد جامعه است که راه مسلمانی خود را فراموش نکرده و بدانند زیر پرچم اسلام زندگی می‌کنند.

وی به اقدامات صورت گرفته از سوی اداره کل ورزش و جوانان در هیئت‌های ورزشی در راستای ترویج فریضه امر به معروف اشاره و تصریح کرد: در هیئت‌های ورزشی برای آقایان و خانم‌ها نمازخانه ساخته‌ شده است.

تیشه‌گران مردم استان کردستان را مردمی متدین و متعهد دانست و تأکید کرد: مسئولین هیئت‌ها نیز برخاسته از همین مردمند و خود آن‌ها اهتمام ویژه‌ای در توجه به شعائر اسلامی خواهند داشت.

وی در پایان از رابطین اداره کل ورزش و جوانان با ستاد احیای امر به معروف در استان خواست فعالیت بیشتری داشته باشند تا این اداره به صورت منظم و ماهانه اقدامات خود را به ستاد احیای امر به معروف استان اعلام کند.

انتهای پیام/79008/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول