اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی خبر داد

به‌کارگیری ربات آنالیز وبلاگ در جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی از به کارگیری ربات آنالیز وبلاگ در این جشنواره خبر داد.

به‌کارگیری ربات آنالیز وبلاگ در جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، علی پیروزمنش گفت: طراحی و تولید این نرم‌افزار آنالیز و گزارش‌گیری از خروجی وبلاگ به منظور افزایش دقت سطح داوری و ارزیابی فنی و محتوایی وبلاگ‌ها به صورت برخط در اختیار داوران قرار گرفته است.

وی با اشاره به شرح خدمات ربات آنالیز وبلاگ، اظهار داشت: سیستم ربات مواردی همچون پیمایش وبلاگ، آنالیز استاندارد W3C در ارتباط با HTML  و CSS  وبلاگ، چک کردن صفحات اندیکس شده در موتورهای جستجو،‌چک کردن رنکینگ سایت در موتورهای جستجو براساس کلمات کلیدی، چک کردن کامنت‌های هر وب،‌و چک کردن تاریخ ایجاد پستها را مورد بررسی قرار داده و توسط سیستم پورتال در اختیار کاربران وبلاگ‌نویس،‌کارشناسان و داوران و مدیران قرار می‌دهد.

وی گفت: در پیمایش وبلاگ، کلیه صفحات وبلاگ توسط ربات پیمایش شده و لیست کلیه لینک‌های آن استخراج خواهد شد که  از این لیست می‌توان، تعداد لیست لینک‌های شکسته و سالم، تعداد و لیست لینک‌های موجود در وبلاگ که به سایت‌های دیگر ارتباط داده شده است،‌میزان تعامل وبلاگ با سایت‌های اجتماعی،‌شاخص‌بندی کلیه کلمات وبلاگ،‌ محاسبه Load صفحات وبلاگ، چک کردن اندازه واقعی عکسها و فرمت آن‌ها ، بررسی تعداد تگ‌های H1 ، H2 ، H3  در تمامی صفحات وبلاگ و استانداردهای لینک‌دهی را استفاده کرد.

پیروزمنش تاکید کرد: جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی در چهار بخش فتوبلاگ، پادکست، ویدئوکست و وبلاگ متنی برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا دهم بهمن ماه جاری در این جشنواره ثبت نام کنند.

دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و با حمایت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیتهای قرانی وزارت ارشاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60002/ج/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول