اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صنایع دستی کرمان خبر داد

برپایی نمایشگاه پته‌دوزی در خانه صنایع دستی کرمان

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان گفت: نمایشگاه پته‌دوزی هنرمندان کرمانی از یکم تا پنجم بهمن‌ماه در محل خانه صنایع دستی این شهرستان دایر می‌شود.

برپایی نمایشگاه پته‌دوزی در خانه صنایع دستی کرمان

علی زاهدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: نمایشگاه پته‌دوزی از سوی هنرمندان و هنرجویان آموزشگاه کریمان از یکم تا پنجم بهمن ماه در محل خانه صنایع دستی این شهرستان دایر می‌شود.

زاهدیان ادامه داد: هنر پته‌دوزی در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه زنان کرمانی قرار گرفته است به طوری که آمار بالای بیمه‌شدگان این رشته هنری می‌تواند دلیلی بر این ادعا باشد.

وی با اشاره به اینکه آموزش رشته‌های هنری از جمله پته‌دوزی موجب اشتغال‌زایی زنان کرمانی شده است، افزود: در هفته‌های گذشته نمایشگاه‌های مختلف پته‌دوزی مورد استقبال کرمانی‌ها و گردشگرانی که به این شهر سفر کرده‌اند، قرار گرفته است.

زاهدی تصریح کرد: معاونت صنایع دستی در راستای معرفی فعالیت‌های هنری هنرمندان کرمانی خانه صنایع دستی را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌دهد.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیان کرد: ساعات بازدید از نمایشگاه پته‌دوزی کرمان ساعت 9 تا 12 صبح و 16 تا 19 عصرها در محل خانه صنایع دستی کرمان است.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول