اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیای کردستان:

امید دشمنان به تاثیر برنامه‌های ضدفرهنگی است

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: دشمنان در حال حاضر به برنامه‌های ضدفرهنگی امید بسته‌اند و از این طریق می‌خواهند به اهداف شوم خود دست یابند.

امید دشمنان به تاثیر برنامه‌های ضدفرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، محمود الله‌مرادی در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سقز اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام علاوه بر هجمه اقتصادی و بسیاری از سنگ‌تراشی‌ها برای از پا درآوردن ایران اسلامی، بیشترین و بزرگترین امیدی که برای شکست ما دارند، ضربه زدن از راه فرهنگی است و این امر با وجود احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر هرگز تحقق نخواهد یافت.

جانشین دبیر ستاد احیای استان کردستان با اشاره به  اینکه اولین وظیفه انبیاء الهی امر به معروف و نهی از منکر بوده است، بیان کرد: این مهم عمق موضوع را می‌رساند که نباید در قبال این مسئولیت کوتاهی کرد.

الله‌مرادی خاطر نشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود فشارها و تحریم‌ها نیازمند امر به معروف و نهی از منکر با روش‌های فرهنگی و علمی است و از این طریق می‌توان بر فشارهایی که دشمنان و استعمارگران بر نظام وارد می‌کنند غلبه نماییم.

وی افزود: در به جا آوردن امر به معروف و نهی از منکر اساس، کار فرهنگی است و وظیفه ستاد، احیای ارزش‌ها و زمینه‌سازی برای آباد کردن اجتماع و آگاه‌سازی نسبت به منکرات موجود و تلاش برای رفع آن‌ها است.

جانشین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر محدودیت زمانی و مکانی ندارد، خواستار انجام کارهای کاربردی و فراگیر، استفاده از افراد توانمند و تاثیرگذار و ایجاد ستاد در بخش‌ها و دهستان‌ها و تشکیل کلاس‌های آموزشی شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه سقز دومین شهر پرجمعیت استان و شهرستان ویژه‌ای است اظهار امیدواری کرد که در انجام این فرضیه امر به معروف و نهی از منکر به صورت ویژه عمل کنند تا به عنوان شهر منتخب استان در انجام این فرضیه معرفی شود.

در ادامه این جلسه سردار عین‌الله نریمانی دبیر ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر شهرستان سقز، سازماندهی خوب این ستاد را در شهرستان قابل توصیف دانست و اظهار امیدواری کرد که در انجام این فرضیه الهی به خوبی عمل کنیم.

انتهای پیام/79010/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول