اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته شانزدهم لیگ آزادگان صورت گرفت

تاخت و تاز همدانی‌ها برابر حریفان یزدی و شمالی

خبرگزاری فارس: در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال الوند همدان موفق شد با نتیجه دو بر یک سنگ‌آهن بافق یزد را با شکست بدرقه کند و همچنین پاس میزبان خود سایپا شمال را با یک گل شکست داد.

تاخت و تاز همدانی‌ها برابر حریفان یزدی و شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس در همدان، در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال الوند همدان میزبان سنگ‌آهن‌بافق بود که این بازی از ساعت 14 در ورزشگاه قدس همدان آغاز شد.

تیم فوتبال الوند که هفته گذشته در برابر تیم نساجی، حریف مازنی خود، تن به شکست داده بود برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نماند با ترکیبی هجومی وارد زمین مسابقه شد.

در ابتدای بازی این الوندی‌ها بودند که نبض بازی را در دست گرفته و بازی خود را به حریف یزدی دیکته می‌کردند تا اینکه در دقیقه 19 علی‌اصغر عاشوری با شوت محکم خود درون محوطه جریمه نخستین گل را برای خود و الوند به ثمر رساند.

بعد از این گل تیم سنگ‌آهن به خود آمد و بازی رو به جلوتری را انجام داد در دقیقه 32 مسابقه ضرب سر بازیکن سنگ‌آهن به تیرک دروازه الوند اصابت کرد که این موقعیت آه را از نهاد کادر فنی و بازیکنان این تیم بلند کرد.

این موقعیت بازیکنان الوند را به خود آورد تا مقداری روبه جلوتر بازی کنند و از لاک دفاعی خارج شوند در دقیقه 44 در محوطه جریمه خطایی بر روی عاشوری انجام شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت و به دلیل تمارض نخستین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

در دقیقه 45 بازی سیدجمال‌ معصومی در یک ضربه ایستگاهی توپ را به شکل خطرناکی از کنار دروازه میرزاپور به بیرون فرستاد.

بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم افشین‌ پیروانی، فؤاد آقایی را به جای مرتضی‌ عزیزمحمدی وارد میدان کرد تا بازی هجومی‌تری را از این تیم شاهد باشیم در نیمه دوم سنگ‌آهنی‌ها بر روی دروازه الوندی‌ها خیمه زده بودند تا اینکه در دقیقه 58 فؤاد آقایی روی اشتباه مسلم ایرج‌لطفی گل مساوی را به ثمر رساندند تا این گل الوندی‌ها را به خود بیاورد.

بعد از این گل الوند از لاک دفاعی خارج شد و نبض بازی در اختیار گرفت و این فشار باعث شد تا در دقیقه 69 پیروانی باز هم دست به تعویض زد و مهرداد میر را به جای علی‌ علیپور به میدان فرستاد.

از طرف دیگر طلایی‌منش برای تغییر سیستم و نتیجه در دقیقه 71 با به خدمت گرفتن علیرضا شاهسوند را جایگزین محسن خدابنده‌لو کرد که این تعویض باعث شد تا در دقیقه 75 الوندی ها مزد زحمات خود را گرفتند و روی یک خطای پشت محوطه جریمه سیدجمال‌ معصومی موفق شد با یک ضربه زیبا برای دومین بار قفل دروازه سنگ‌آهن بافق را بشکند.

افشین ‌پیروانی سرمربی سنگ‌آهن که دیگر چاره‌ای نداشت آخرین تعویض خود را هم انجام داد و حسین‌احمدلو را به جای حسین‌خسروی به میدان فرستاد همچنین رضا طلایی سرمربی الوند نیز دومین تعویض خود را انجام داد و مسعود ابطحی را به جای علی‌اصغر عاشوری به بازی گرفت.

در دقیقه 84 حمید‌ گلزاری‌امجد آخرین تعویض الوند بود که به جای مهران‌ جعفری به میدان مسابقه آمد در این دقیقه الوند یک موقعیت صد در صد را از دست داد مسعود ابطحی در حالی که دروازه سنگ‌آهن خالی بود توپ را به سمت دروازه این تیم زد که بازیکن سنگ‌آهن توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

در این بازی در دقیقه 67 بازی هادی رکابی از سنگ‌آهن نخستین کارت زرد این تیم را دریافت کرد در دقیقه 71 مهران‌ جعفری از الوند کارت زرد دوم تیم الوند را دریافت کرد.

در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به سود الوند‌ها خاتمه یافت تا الوند با این سه امتیاز 31 امتیازی شود و در رتبه دوم جدول بافی بماند و گسترش‌فولاد هم همچنان با 33 امتیاز در صدرجدول گروه الف مسابقات باقی بماند.

پاس که بعد از تغییر و تحولات صورت گرفته با هدایت امید طیری به مصاف سایپا شمال رفته بود موفق شد با دست پر از این بازی خارج شود و با تک گل ابوالقاسم ‌پوراسدالله در دقیقه 55 حریف شمالی خود و شاگردان نادر دست‌نشان را شکست دهد و با 28 امتیاز از 16 بازی در رتبه چهارم جدول گروه ب مسابقات باقی بماند.

نتایج هفته شانزدهم نمایندگان همدان:

الوند همدان 2  ـ سنگ‌آهن‌ بافق یک

سایپاشمال صفر  ـ پاس همدان یک

---------------------------

محمدرضا ‌بهرامی‌صفت

---------------------------

انتهای پیام/2499/آ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول