اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طریق قراردادهای اوراق مشارکت

آغاز عملیات فاضلاب خیابان شریعتی شوشتر / جمع‌آوری آب‌های سطحی بر عهده شهرداری است

خبرگزاری فارس: شرکت آب و فاضلاب خوزستان با ارائه توضیحاتی آغاز عملیات فاضلاب خیابان شریعتی شوشتر را از طریق قراردادهای اوراق مشارکت اعلام کرد.

آغاز عملیات فاضلاب خیابان شریعتی شوشتر / جمع‌آوری آب‌های سطحی بر عهده شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان با ارسال توضیحاتی در پاسخ به خبر درج شده در این خبرگزاری مبنی بر « فاضلاب انسانی در خیابان‌های شوشتر موج می‌زند» بیان کرده است: اجرای کلکتور خیابان شریعتی شوشتر در سال جاری انجام شده و مربوط به سال گذشته نیست.

این روابط عمومی در ادامه توضیحات خود همچنین آورده است: هم‌اکنون قراردادهای اوراق مشارکت، اجرای خطوط فرعی و انشعابات مناطق اطراف خیابان شریعتی غربی آغاز شده است که با اجرای این خطوط و اتصال انشعابات منازل به شبکه اصلی، فاضلاب منازل به طریق بهداشتی جمع‌آوری و به تصفیه خانه انتقال می‌یابد.

روابط عمومی شرکت آبفای خوزستان در ادامه تصریح کرده است: اقدام خودسرانه برخی شهروندان در خصوص اتصال فاضلاب‌های خود به جوی‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی بر اساس مصوبه شورای سلامت استان خوزستان تخلف محسوب می‌شود و بر شهروندان ضروری‌ست در مناطقی که فاقد شبکه مدرن فاضلاب است هر چه سریع‌تر نسبت به احداث چاه جذبی در منازل اقدام کنند.

همچنین در ادامه توضیحات این شرکت اضافه شده است: لبریز شدن جوی‌های روباز از آب‌های سطحی در خیابان مذکور به دلیل ورود زباله به این جوی‌ها بوده و نه گرفتگی و نشت فاضلاب به خیابان شریعتی؛ بر اساس ماده 55 قانون شهرداری‌ها، لایروبی و جمع‌آوری آب‌های سطحی در حیطه وظایف شهرداری است و شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در این خصوص هیچ مسئولیتی ندارد.

انتهای پیام/72001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول