اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

ارسال پرونده 258 طرح زیر 50 میلیون تومان به بانک کشاورزی

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از ارسال پرونده 258 طرح زیر 50 میلیون تومان به بانک کشاورزی خبر داد.

ارسال پرونده 258 طرح زیر 50 میلیون تومان به بانک کشاورزی

اکبر نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از مجموع 258 طرح مصوب زیر 50 میلیون تومان 39 طرح مربوط به مشگین‌شهر، 26 طرح مربوط به گرمی، چهار طرح مربوط به سرعین، 56 طرح مربوط به اردبیل، 15 طرح مربوط به خلخال، 59 طرح مربوط به بیله‌سوار و 59 طرح نیز مربوط به شهرستان پارس‌‌آباد است اما از شهرستان‌های نمین، کوثر و نیر در این زمینه طرحی به بانک‌ عامل ارسال نشده است.

رئیس کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل افزود: عمده فعالیت‌ها و مبنای طرح‌های توسعه بخش کشاورزی زیر 50 میلیون تومان احداث و توسعه باغات پرورش گاو شیری، توسعه دامداری‌های کوچک، زنبور عسل، ماهی، خرید ادوات کشاورزی به تعداد 112 مورد، توسعه شبکه فرعی آبیاری، استخر ذخیره آب، پرورش شتر مرغ، پرواربندی گوساله، بره و مرغ گوشتی است.

وی در ادامه به پرداختی بانک‌های عامل در خصوص تسهیلات با نرخ سود 13 درصد از طریق صندوق توسعه ملی اشاره کرد و ابراز داشت: تاکنون طرح‌های مختلفی از طرف بانک‌های عامل برای تصویب نهایی به مرکز ارسال شده‌اند که انتظار می‌رود با پیگیری‌های مستمر این طرح‌ها به سرانجام برسند.

نیکزاد افزود: در این ارتباط سه طرح معرفی شده بانک سپه در مرحله بررسی است که از جمله آن می‌توان طرح زرین اندیشه مغان و توسعه واحد تولیدی مرغ گوشتی آیدین را نام برد که بعد از بررسی و تصویب در مرکز برای پرداخت به بانک عامل معرفی می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: بانک‌های عامل باید به سرعت این تسهیلات را پرداخت کنند و اگر مشکلی از بابت پرداخت این تسهیلات به صورت کشوری وجود دارد ما آمادگی داریم به همراه هفت نماینده استان در بانک‌های مورد نظر حاضر شده و نسبت به تسریع در پرداخت آنها اقدام کنیم.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود از بانک‌های عامل خواست نسبت به جایگزین کردن طرح‌های جدید به جای متقاضیانی که انصراف داده و یا قصد پیگیری پرونده خود را ندارند اقدام کنند گفت: در این زمینه ضرورت دارد پرونده‌ها بار دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفته تا پرونده‌های راکد به سرعت احصاء شده و نسبت به جایگزین کردن متقاضیان جدید اقدام لازم صورت بگیرد.

استاندار اردبیل بیان داشت: بانک کشاورزی نیز دو طرح ساخت سیلوی اولدوز گندم را به همراه توسعه مرغ گوشتی و بانک صادرات نیز پرداختی به پروژه تعاونی سرما‌سازان را در مرحله اجرا دارد که انتظار می‌رود در فازبندی مشخص این تسهیلات پرداخت شود.

نیکزاد در پایان سخنان خود به دو طرح بانک رفاه نیز اشاره کرد و گفت: طرح گلدشت سبلان و تعاونی مهر از جمله طرح‌های در دست اقدام برای بانک رفاه است که انتظار می‌رود در این زمینه اقدام عملی نیز صورت بگیرد.

انتهای پیام/62001/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول