اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق اوقاف کرمانشاه:

توفیق خدمتگزاری ‌از برکت جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: توفیق خدمتگزاری که نصیب ما شده، از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و هدایت مقام معظم رهبری است.

توفیق خدمتگزاری ‌از برکت جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی‌مقدم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه که در فرهنگ‌‌سرای کودک و نوجوان برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز ما به‌عنوان یک خدمتگزار در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می‌کنیم، همه مرهون خون شهدا و عنایت امام عصر و هدایت و فرماندهی ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری است.

حسینی‌مقدم تصریح کرد: شش سال در استان کرمانشاه افتخار سربازی در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه را داشتم و توفیقات خوبی در این مدت نصیب بنده شد.

مدیر‌کل سابق اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: ‌درآمد موقوفات استان هفت برابر افزایش یافت و هر سال نسبت به سال گذشته رشد مناسبی داشته است.

وی ادامه داد: طی این مدت 600 فقره سند برای مالکیت موقوفات اخذ شد که معادل کل اسنادی است که در گذشته وصول شده بود.

به گفته حسینی مقدم، موقوفه حاج محمد‌تقی اصفهانی یکی از موقوفاتی بود که با همکاری تعاونی مسکن  ارتش به نحو بسیار مطلوبی احیاء شد.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های گسترده‌ای در بخش وقف صورت گرفت و میانگین جذب وقفیات جدید بیش از میانگین 30 سال قبل بود.

حسینی‌مقدم تاکید کرد: در حدود 20 بقعه متبرکه مورد بازسازی قرار گرفت که 14 بقعه آن آماده شد است، همچنین در بخش فعالیت‌های فرهنگی، در اعزام مبلغ طی این مدت، رتبه‌های اول تا سوم از آن استان کرمانشاه بوده است و نیز در بخش فعالیت‌های قرآنی، آموزش 70 هزار نفر در استان از فعالیت‌های انجام گرفته بوده است.

وی گفت: اگر توفیقی نصیب اینجانب در عرصه خدمتگزاری شد، همه از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و به تبعیت از برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه کسانی که در این مدت با بنده همکاری کردند تشکر و برای حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر حسینی‌اراکی که این مسئولیت را بر عهده گرفتند، آرزوی توفیق روزافزون می‌کنم.

انتهای پیام/2700/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول