اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای رقابت با مدعیان صعود به لیگ برتر

ترکیب قم در لیگ پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور مشخص شد‌

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم از مشخص شدن ترکیب تیم مقاومت قم برای حضور در دور رفت فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور خبر داد.

ترکیب قم در لیگ پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور مشخص شد‌

محمد عموییان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: پیکارهای دور رفت فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول پینگ‌پنگ رده سنی بزرگسالان باشگاه‌های کشور در بخش مردان روز جمعه برگزار می‌شود و نماینده هیئت قم نیز با نام مقاومت در این دوره به مصاف حریفان می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ پیکارهای این مرحله با شرکت شش تیم مدعی صعود به لیگ برتر پینگ پنگ باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول به شکل دوره‌ای رقابت‌های خود را برگزار می‌کنند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم افزود: در این مسابقات برای تیم رده سنی بزرگسالان پینگ‌پنگ مقاومت قم محمد صادق شهیدی، آرمان حاجی‌ای، حسین دژآهنگ، علی ذکی زاده و ابوالفضل اسدی که همگی از باتجربه‌های پینگ پنگ قم محسوب می‌شوند با آمادگی کامل به مصاف رقبای حاضر در این مرحله می‌روند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تیم پینگ‌پنگ مقاومت قم شرایط مناسبی برای صعود به پیکارهای لیگ برتر پینگ‌پنگ رده سنی بزرگسالان باشگاه‌های کشور دارد، ابراز داشت: با توجه به تمرینات برگزار شده امید زیادی داریم که تمام اعضای تیم مقاومت قم این بار عملکرد خوبی به نمایش بگذارند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم افزود: در مسابقات این فصل تیم مردان مقاومت به نمایندگی از هیئت پینگ‌پنگ استان قم در کنار رقبای مطرحی قرار گرفته است اما با توجه به نفرات بسیار خوب، با تجربه و آماده‌ای که انگیزه بسیار زیادی دارند امسال به دنبال صعود به لیگ برتر خواهیم بود.

عموییان اضافه کرد: پیکارهای دور رفت فصل جدید با رقابت‌ تیم‌های مدعی مقاومت قم، نفت و گاز گچساران، هیئت بوشهر، هیئت فارس، مناطق نفت خیز جنوب و پتروشیمی مروارید عسلویه به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شود تا دو تیم به لیگ برتر بروند.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم در ادامه با اشاره به اعضای کادر فنی و سرپرست تیم پینگ پنگ مقاومت قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اضافه کرد: این تیم را ابوالفضل اسدی به عنوان مربی و محمد صادق شهیدی به عنوان سرپرست همراهی می‌کنند.

وی یاد آور شد: تیم‌هایی مانند مناطق نفت خیز، پتروشیمی و نفت و گاز گچساران همگی رقبای سرشناسی در پینگ پنگ کشور هستند و با روحیه خوبی که نفرات اعزامی تیم مقاومت قم دارند امسال با حمایت‌های خوب باشگاه مقاومت سپاه علی بن ابیطالب (ع) بتوانیم لیگ برتری شویم.

انتهای پیام/78002/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول