اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر تأسیسات مهندسی انرژی:

تحریم‌ها سبب کاهش خرید تولیدات ایرانی نشده است

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر تأسیسات مهندسی انرژی گفت: تصور نمی‌کنم که تحریم‌ها سبب کاهش تقاضای مردم برای خرید کالا‌ها و تولیدات ایرانی شده است.

تحریم‌ها سبب کاهش خرید تولیدات ایرانی نشده است

امیرحسین حیدری در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایش و گرمایشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به محور‌های فعالیت دفتر تأسیسات مهندسی انرژی اظهار کرد: این مجموعه در زمینه فروش تأسیسات صنعتی گرمایشی و سرمایشی فعالیت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه به صورت معمول برند‌های برتر دنیا در زمینه تأسیسات صنعتی گرمایشی و سرمایشی در این مجموعه به فروش می‌رسد، اضافه کرد: حضور در نمایشگاه‌ها به معنای ارائه، پیشنهاد و معرفی محصولات و تولیدات صنعتی به شمار می‌رود.

مدیر دفتر تأسیسات مهندسی انرژی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان با حضور در نمایشگاه‌ها می‌توانند به صورت آگاهانه نسبت به انتخاب و خرید کالا‌های مورد نظر خود اقدام کنند، تصریح کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مردم باید با خرید کالا‌های ایرانی از تولیدات داخلی حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور سبب افزایش قیمت‌ها در بخش‌های مختلف شده است، ادامه داد: مسئولان باید برای بهبود وضعیت موجود چاره‌اندیشی کنند و بسته‌های حمایتی برای حمایت از صنعت‌گران و تولید‌کنندگان باید در راستای توسعه تولیدات داخلی ارائه شود.

حیدری با بیان اینکه تصور نمی‌کنم که تحریم‌ها سبب کاهش تقاضای مردم برای خرید کالا‌ها و تولیدات ایرانی شده است، تأکید کرد: بلکه تحریم‌ها سبب حمایت قوی و جدی مردم از تولیدات داخلی شده است و مردم در تمام عرصه‌ها و در هر شرایطی از کشور خود دفاع می‌کنند چرا که مردم در مقابل اقدامات دشمن بیدار هستند.

وی به زیر‌ساخت‌های مورد نیاز برای توسعه فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: حمایت‌های دولتی از تولید‌کنندگان به معنای حمایت از تمام فعالان موجود در عرصه‌های اقتصادی کشور است و با توجه به این موضوع دولت باید در این زمینه گام‌های اساسی بر دارد.

انتهای پیام/63004/ج30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول