اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آبپخش خبر داد

اجرای 50 ویژه‌ برنامه فرهنگی هنری در دهه فجر در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از اجرای 50 ویژه ‌برنامه فرهنگی هنری در دهه فجر در آبپخش خبر داد.

اجرای 50 ویژه‌ برنامه فرهنگی هنری در دهه فجر در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمدرضا دهقانی صبح امروز در نشست با فعالان فرهنگی و هنری آبپخش اظهار داشت: حمایت از هنرمندان و تقویت این قشر از اساسی‌ترین اقدامات دولت نهم و دهم بوده است.

این مسئول افزود: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری و افزایش امکانات و تجهیزات فرهنگی و هنری از جمله رویکردهای مسئولان در شهرها و روستاهای مختلف است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: آبپخش دارای ظرفیت بسیار بالایی در عرصه هنری و فرهنگی است و فعالیت مستمر هشت کانون فرهنگی و فعالیت بیش از 20 گروه فرهنگی و هنری در آبپخش از ظرفیت‌های برجسته‌ای است که امیدوار هستیم استفاده بهینه را از این ظرفیت‌ها ببریم.

دهقانی تصریح کرد: از همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی آبپخش می‌‌خواهیم برای بهبود وضعیت فرهنگی آبپخش نهایت تلاش خود را به کار ببندند تا روز به روز شاهد شکوفایی هنرمندان باشیم.

وی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های دهه فجر و با تاکید بر لزوم حضور هنرمندان در این مراسمات گفت: باید در ایام‌الله دهه فجر با برنامه‌ریزی مناسب برای شناساندن اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید انقلاب تلاش کنیم و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از اجرای 50 ویژه‌برنامه فرهنگی هنری در دهه فجر در آبپخش خبر داد و اذعان داشت: برنامه‌های متنوع و ارزشمندی برای دهه فجر امسال در منطقه آبپخش تدارک دیده شده که در حوزه فرهنگی و هنری بیشترین و باکیفیت‌ترین برنامه‌ها انجام می‌شود.

دهقانی در پایان متذکر شد: باید نسل امروز با دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی آشنا شوند و باید نسبت به معرفی ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی بیشتر همت کنیم.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول