اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کازرون خبر داد

نبود بخاری استاندارد در 36 کلاس درسی کازرون

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش کازرون از نبود بخاری استاندارد در 36 کلاس درس در مدارس کازرون خبر داد.

نبود بخاری استاندارد در 36 کلاس درسی کازرون

مرتضی دیانتی‌نسب امروز در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور فرماندار، شهردار و تنی چند از اعضای شورای شهر کازرون در باشگاه فرهنگیان این شهر برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: این اداره در سال تحصیلی جاری به دلیل مشکلات مالی توانسته است از میان 87 کلاس درس فاقد بخاری استاندارد نفتی موجود در این شهرستان فقط 42 کلاس را مجهز به بخاری استاندارد کند.

وی گفت: بسیاری از مدارس این شهرستان از نعمت گاز برخوردار نیستند و در کلاس‌ها به اجبار از بخاری نفتی استفاده می‌شود که احتمال بروز هر حوادثی را به دنبال دارد.

مدیر آموزش و پرورش کازرون افزود: 36 کلاس در مدارس کازرون از بخاری نفتی غیراستاندارد استفاده می‌کند که در این راستا همت مسئولان، خیران و متمکنان این شهرستان را می‌طلبد.

دیانتی‌نسب از فرماندار، شهردار و دیگر مسؤلان این شهرستان تقاضا کرد که به علت حساسیت موضوع در امر استاندارد بخاری کلاس‌ها و پیشگیری از وقوع هر حادثه ناگوار، اهتمام لازم را در تهیه بخاری استاندارد برای مدارس نیازمند داشته باشند.

وی تصریح کرد : این مدیریت توانست با مشکلات بسیار مالی در سال تحصیلی جاری در 9 مدرسه این شهرستان لوله‌کشی گاز با هزینه بیش از 27 میلیون تومان انجام دهد.

مدیر آموزش و پرورش کازرون در ادامه به پاره‌ای از مشکلات مالی پیش روی این مدیریت اشاره و خواستار توجه ویژه مسئولان شد.

به گزارش فارس، در این نشست شهردار کازرون قول مساعد حمایت مالی در تهیه 24 بخاری نفتی استاندارد را داد تا در اسرع وقت خریداری و به مدارس مورد نیاز تحویل شود.

انتهای پیام/2448/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول