اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجمع مشورتی بانوان گلستان:

شهرداری تنها یک نهاد خدماتی نیست

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجمع مشورتی بانوان گلستان گفت: شهرداری یک نهاد خدماتی نیست و نگرش مراکز استان‎ها و کلانشهرها وسیع‎تر از یک نگاه خدماتی به شهرداری‌ها است.

شهرداری تنها یک نهاد خدماتی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان فائزه عبداللهی صبح امروز در بیست و سومین جلسه مجمع مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی، کلانشهرها و مراکز استان‌ها که در گرگان در حال برگزاری است، اظهار داشت: برای اینکه مدیران کارآمد داشته باشیم و فعالیت خود را در شورای شهر به سمت سیاستگذاری رهنمون کنیم نیاز است شوراها از کارهای حاشیه‎ای فاصله بگیرند.

رسیدگی به آسیب‎ها به عنوان رویکرد شهرداری‎ها مورد توجه قرار گیرد

عضو هیئت رئیسه مجمع مشورتی بانوان با بیان اینکه باید رسیدگی به آسیب‎ها و نگرش اجتماعی به عنوان رویکرد شهرداری‎ها مورد توجه قرار گیرد، متذکر شد: بخش اعظمی از اعتبارات شهرداری‎ها به سمت برنامه‎های ورزشی و اجتماعی معطوف شده که می‎تواند بسیاری از جوانان را از آسیب‌های موجود در جامعه مصون نگه دارد.

عبداللهی با ارائه پیشنهادی از مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان خواستار شد تا برای انتخابات آینده که شوراها پیش‌رو دارند به بانوان کمک کرده تا حضور پررنگ‎تری در این عرصه داشته باشند چراکه این پشتیبانی و حمایت می‎تواند بسیار مؤثر و کارساز باشد.

وی یادآور شد: مردم با انتخاب خودشان در انتخابات شوراهای اسلامی همواره نشان داده‎اند که نیاز به زنان در کلانشهرها و مراکز استان‎ها احساس می‎شود.

جامعه زنان نیاز دارد تا در همه عرصه‎ها حضور فعال داشته باشد

عضو هیئت رئیسه مجمع مشورتی بانوان اظهار داشت: جامعه زنان نیاز دارد تا در عرصه‎های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حضور فعال داشته باشد و معتقد هستیم جامعه‎ای می‎تواند به رشد و بالندگی دست پیدا کند که حضور فعال همه اعضا را داشته باشد و اگر در این راستا تنها مردان ورود کنند یقیناً هیچ‎گاه به توسعه‌یافتگی نخواهیم رسید.

عبداللهی با بیان اینکه امیدواریم تا در انتخابات آینده همه شوراها از اعضای خانم برخوردار شوند، اظهار داشت: اگر این حضور برای تمامی شهرستان‎ها نیز فراهم نشود، مدیران لازم است تا جامع‎نگری را لحاظ کرده و تمام اقشار را تحت پوشش قرار دهند.

انتهای‌پیام/2307/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول