اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان:

تربیت‎محوری با اولویت باورهای دینی رویکرد دانشگاه فرهنگیان است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گلستان گفت: تربیت‌محوری، فرهنگ‎مداری با اولویت باورهای دینی از مهم‌ترین رویکردهای دانشگاه فرهنگیان است.

تربیت‎محوری با اولویت باورهای دینی رویکرد دانشگاه فرهنگیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، کلثوم غلامی صبح امروز در بیست و سومین جلسه مجمع مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی، کلانشهرها و مراکز استان‎ها که در گرگان در حال برگزاری است اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان یادگار شهیدان رجایی و باهنر است که مدتی مورد اجحاف قرار گرفت، اما به همت وزیر آموزش و پرورش از بهمن ماه فعالیت این دانشگاه آغاز می‎شود.

این مسئول تصریح کرد: بستر خوبی در دانشگاه فرهنگیان فراهم شده که با برنامه‎های پیش‎بینی شده و  تعامل سایر دستگاه‎ها می‎توانیم به جایگاه‎های خوبی دست پیدا کنیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان با تاکید بر اینکه رویکرد این دانشگاه با سایر دانشگاه‎ها متفاوت است خاطرنشان کرد: تربیت دانشجویان در این دانشگاه با تاکید بر تربیت و فرهنگ با رویکرد ارزش‎ها و باورهای دینی است.

غلامی با تصریح اینکه برنامه‎های جامعی در دانشگاه فرهنگیان تدارک دیده شده اضافه کرد: مشکلی که در سراسر کشور با آن مواجه هستیم کمرنگ بودن حمایت‎های دستگاه‌های اجرایی است لذا اگر این مهم با توجه بیشتری صورت پذیرد گام‎های ارزنده‎تری برداشته خواهد شد.

وی بیان داشت: اگر بخواهیم شهروند خوبی در جامعه تربیت کنیم تا در سایه آن همه دغدغه‎ها برطرف شود نیازمند حمایت‎های بین دستگاهی هستیم تا مخاطراتی که در مسیر اجرا وجود دارد به سمت اهداف دانشگاه رهنمون شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان عنوان کرد: دانشجویانی که از این دانشگاه فارغ‎التحصیل می‎شوند متفاوت از دانشگاه‎های دولتی و آزاد هستند.

غلامی خطاب به اعضای مجمع مشورتی بانوان متذکر شد: در این دانشگاه معلمانی تربیت می‎شوند که سیاست‎های این مجمع را به دانش‌آموزان و سایر افراد منتقل می‎کنند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه گلستان رویکرد خوبی در حمایت از این مرکز دانشگاهی دارد اذعان داشت: امیدواریم این فعالیت‎ها و تلاش‎ها به سرانجامی مطلوب پیوند بخورد.

انتهای پیام/2307/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول