اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان راهداری کشور:

امکان خرید اینترنتی برچسب عوارض آزادراه‌ها فراهم شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‏ای، کاهش ترافیک را از مزایای پرداخت الکترونیکی عوارض خواند و از امکان خرید اینترنتی برچسب‏ها در این شیوه خبر داد.

امکان خرید اینترنتی برچسب عوارض آزادراه‌ها فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شهریار افندی‏زاده ظهر امروز در حاشیه آیین گشایش سامانه پرداخت الکترونیکی عوارضی آزادراه تهران ـ پردیس که با حضور استاندار تهران، معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و جمعی دیگر از مسئولان در شهرستان پردیس برگزار شد، در جمع شماری از خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد دومین سامانه پرداخت الکترونیکی آزادراهی کشور در آزادراه تهران ـ پردیس گامی موثر در مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم است.

وی ادامه داد: از این پس، با وجود این تجهیزات دیگر شاهد ایجاد صف‏های طولانی در پشت گیت‏های پرداخت عوارض نخواهیم بود.

افندی‏زاده اضافه کرد: بانک مسکن به عنوان مجموعه سرمایه‏گذار و همکار دولت، اجرای سامانه‏های پرداخت عوارض الکترونیکی را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‏ای افزود: در حال حاضر، 16 آزادراه در نقاط مختلف کشور وجود دارد و طبق برنامه‏ریزی‏های انجام ‏شده، تا انتهای شهریور 92، همه آزادراه‏های کشور به این سیستم مجهز می‏شوند.

افندی‏زاده اضافه کرد: کاهش توقف‏ها، فروکش کردن استرس، جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی و از همه مهم‏تر ارتقای سطح خدمات از دیگر ویژگی‏های این طرح است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‏ای با اشاره به انواع روش‏های تهیه برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض، از امکان خرید اینترنتی آن خبر داد.

وی تصریح کرد: علاوه بر امکان خرید اینترنتی که آدرس آن در آینده نزدیک اعلام می‏شود، راه‏های دیگری نظیر مراجعه به باجه‏های حواشی گیت محل اخذ عوارض، شرکت پست و شعب بانک مسکن نیز در اختیار مردم است.

انتهای پیام/2568/ج30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول