اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

جمهوری اسلامی مصداق عینی تحقق وعده الهی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: مصداق عینی تحقق وعده الهی، نظام جمهوری اسلامی است که به رغم همه فشارها و طراحی‌های دشمن بعد از گذشت 34 سال اکنون یک نظام مقتدر و اثرگذار در مسائل منطقه‌ای و جهانی است.

جمهوری اسلامی مصداق عینی تحقق وعده الهی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی،حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‌های نماز جمعه خورموج که با حضور اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه و خداجو در مصلای امام خامنه‌ای خورموج اقامه شد ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: از خودم که یک روحانی و امام جمعه تا فرهنگیان، دانشگاهیان، معلمان، کارمندان، کارگران، کسبه، بازاریان، کشاورزان و همه افراد را به رعایت انصاف و انجام واجبات خدا و ترک محرمات الهی و دوری از ظلم و تعدی نسبت به بندگان خدا سفارش و توصیه می‌کنم.

امام جمعه خورموج از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری ماه‌های محرم و صفر، شهادت امام حسن مجتبی(ع)، امام رضا(ع) و سالروز رحلت پیامبراکرم(ص) تقدیر کرد و پیشاپیش میلاد با سعادت پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) را به تمام رهروان و پیروان این دو بزرگوار تبریک گفت.

وی ادامه داد: حیات، نشاط و شادابی ما مسلمانان به ویژه شیعیان به همین محافل و مجالس است زیرا برگزاری جشن میلاد ائمه در مردم امید به حیات ایجاد می‌کند.

مصلح به وقف در جامعه اسلامی اشاره و با بیان اینکه باید این سنت حسنه در میان مسلمانان احیاء شود، خاطرنشان کرد: دو نفر به دفتر مراجعه کرده‌اند تا ملک خود را برای یک هدف مقدسی برای امام حسین(ع) و انجام فعالیت‌های حوزوی برای مدارس حوزه‌های علمیه شهرستان وقف کنند که این خود یک کار خداپسندانه و نیک است که پس از محقق شدن از ایشان تقدیر به عمل خواهیم آورد.

وی سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) را به محضر فرزند برومندش حضرت امام زمان(عج)، عموم علما، مراجع تقلید، رهبر معظم انقلاب و تمام شیعیان و مسلمین تسلیت گفت و یادآور شد: متاسفانه این امام همچنان مظلوم است هم گنبد و بارگاهش را در چند سال پیش تخریب کردند و عده زیادی از زوار آن حضرت را به خاک و خون کشیدند و به شهادت رساندند.

امام جمعه خورموج به فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای در دیدار مسئولان و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح، اشاره کرد و گفت: مصداق عینی تحقق وعده الهی، نظام جمهوری اسلامی است که به رغم همه فشارها و طراحی‌های دشمن بعد از گذشت 34 سال اکنون یک نظام محترم، مقتدر، اثرگذار در مسائل منطقه‌ای و جهانی، دارای ملتی بزرگ، فهیم، دشمن‌‌شناس و لحظه‌شناس و دارای پیشرفت‌های بزرگ علمی است.

مصلح خاطر نشان کرد: حضرت آقا با تأکید بر اینکه باید به خداوند متعال توکل کرد و به یاری خداوند نیز خوشبین بود، فرمودند: جبهه استکبار تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته است تا از طریق تحریم‌ها و فشارها، ملت ایران را وادار به تسلیم کند اما این ملت سختی‌ها را تحمل می‌کنند زیرا نقشه و تاکتیک دشمن و هدف راهبردی او را متوجه شده و براساس فهم و تشخیص صحیح عمل می‌کند.

مصلح افزود: حضرت امام خامنه‌ای دشمن شناسی و لحظه شناسی ملت ایران را یکی از مسائل اعجاب انگیز خواندند و فرمودند: در قضایای سال 88 که دشمن تصور می‌کرد طراحی ده ساله او بر ضد جمهوری اسلامی به نتیجه رسیده است ملت ایران با قدرت در صحنه حاضر شد و بر دهان مخالفان و معارضان بین‌المللی زد چه برسد به مزدوران داخلی آن‌ها که در مقابل عظمت ملت ایران به حساب نمی‌آیند.

وی در پایان حضور حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی به استان بوشهر را مایه خیر و برکت برای استان بوشهر ذکر کرد.

انتهای پیام/66001/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول