اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اراک:

ممیزی املاک، شهرداری را از وضعیت رکود نجات می‎دهد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اراک گفت: ممیزی املاک، شهرداری را از وضعیت رکود و بی‎برنامگی نجات می‎دهد.

ممیزی املاک، شهرداری را از وضعیت رکود نجات می‎دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اشرف بهادری ظهر امروز در بیست و سومین جلسه مجمع مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی، کلانشهرها و مراکز استان‎ها در گرگان اظهار داشت: ممیزی املاک، بر پایه توجه به کارهای زیربنایی است که باید این طرح در شهرداری‎ها اجرایی شود.

وی با ابراز نارضایتی از اینکه شهرداری‎ها به شیوه سنتی اداره می‎شوند تصریح کرد: شیوه سنتی در املاک سبب شده تا شهرداری‎ها اطلاعات ثبت شده در این زمینه نداشته باشند.

شهرداری‎ها باید به سمت درآمد پایدار رهنمون شوند

عضو شورای اسلامی شهر اراک با تاکید بر اینکه شهرداری‎ها باید به سمت درآمد پایدار رهنمون شوند ابراز داشت: ممیزی املاک بهترین روش برای رسیدن به درآمد پایدار است.

بهادری افزود: شرایط مشترکی بین تمام شهرداری‎ها وجود دارد که این امر سبب می‎شود تا آنها به سمت ممیزی املاک پیش بروند.

وی اضافه کرد: مسئولیت این مهم در حال حاضر به بسیج سازندگی محول شده به لحاظ اینکه نیروهای متخصص عمران و آمار در این نهاد وجود دارد و از دوره‎های خوبی برای آموزش برخوردار هستند.

اقدامات شورای شهر در دوره سوم پرداختن به ممیزی املاک بوده است

به گفته عضو شورای اسلامی شهر اراک؛ نرم‌افزار طرح مذکور تهیه شده و تا دو ماه آینده به مرحله اجرا درمی‌آید.

بهادری با تاکید بر اینکه اقدامات شورای شهر در دوره سوم پرداختن به ممیزی املاک بوده عنوان کرد: امیدواریم این طرح به سایر استان‎ها تعمیم پیدا کند چراکه یک ضرورت مهم و کلیدی است و اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه دربرداشته است.

وی عنوان کرد: از طریق اجرایی شدن طرح ممیزی، شهرداری‎ها به سمتی که درآمد آنها منوط به کمیسیون ماده 100 نیست، کسب درآمد خواهند کرد.

بیست و سومین جلسه مجمع مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‎ها به مدت یک روز با حضور رئیس شورای اسلامی و شهردار گرگان برگزار شد.

همچنین سی‌امین نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون‎های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‎ها روز گذشته با حضور نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان برگزار شد.

لازم به ذکر است نشست سی و دومین مجمع مشورتی روسای کمیسیون‎های فرهنگی و اجتماعی و نشست بیست و سوم بانوان عضو کلانشهرها و مراکز استان‎ها اسفندماه در قم برگزار می‎شود.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول