اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

تحقق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بدون دانش امکان‌پذیر نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن گفت: تحقق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بدون فکر و دانش امکان‌پذیر نیست.

تحقق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بدون دانش امکان‌پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی امام جمعه بردسکن امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: اصحاب فکر و اندیشه در راستای رسالتی که بر عهده آموزش و پرورش گذاشته شده است این اداره را از لحاظ فکری و مالی یاری کنند.

وی افزود: تحقق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بدون فکر و دانش امکان‌پذیر نیست که می‌طلبد در این راستا صاحبان فکر و اندیشه و خیران آموزش و پرورش را کمک کنند.

امام جمعه بردسکن با تذکر به برخی مسئولان که ادعا می‌کنند، باید کارهای بزرگ در کشور انجام شود، گفت: امروز کشور نیاز به انجام دادن کار خوب دارد، انجام کارهای بزرگ فقط در حد عنوان و شعار نیست.

وی به مسئله گرانی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از کارهای خوبی که مدیران می‌توانند برای مردم انجام دهند بحث مهار کردن گرانی‌ها است که مدیریت مسئولان را می‌طلبد.

خطیب جمعه بردسکن ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن‌عسگری (ع) افزود: به همت جمعی از خیران شهرستان در سالروز شهادت این حضرت، کلنگ مسجد امام حسن‌عسگری (ع) در شهرک زیر پمپ بنزین به زمین‌زده خواهد شد که این نشان از عشق و ارادت مردم به اهل‌بیت (ع) را می‌رساند.

وی گفت: اگر چه دشمنان و وهابیت پلید، به حرم و بارگاه این امام صدمه وارد کردند، اما ملت ایران به دشمنان فهماند که تا جان در بدن هست، با تمام وجود پای دین هستند و در راه اهل‌بیت (ع) مال و جان خود را نثار می‌کنند.

امام جمعه بردسکن به روز غزه اشاره کرد و گفت: اگر چه غزه منطقه‌ محدودی است اما در این سرزمین انسان‌های شجاع و مؤمن و با شهامتی وجود دارد که حضور آن‌ها لرزه بر اندام دشمنان انداخته است و سبب افتخار مسلمانان هستند.

وی ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم غزه را الگویی برای دیگر مسلمانان کشورها از جمله ایران دانست و گفت: ملت ایران در راستای کمک و حمایت از مردم غزه سربلند و نمره خوبی را گرفتند و عده قلیلی نیز که در راهپیمایی روز جهانی قدس سنوات گذشته در لایه‌های انقلاب پنهان شده بودند و شعارهایی را سر دادند شناسایی و رسوا شدند و قلب پلید خودشان را نشان دادند.

خطیب جمعه بردسکن افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه بهمن به بیان برخی خاطرات پیروزی انقلاب اشاره کرد و در این رابطه مطالبی را بیان کرد.

امام جمعه بردسکن از مراسم با شکوه عزاداری مردم در ماه محرم و صفر در این شهرستان و هماهنگی و برنامه‌ریزی خوب مسئولان هیئت‌های مذهبی و حضور مبلغین قدردانی کرد.

وی در خطبه اول با بیان روایتی از رسول مکرم اسلام حضرت محمد (ص) به 20 صفت از صفات محبین اهل‌بیت (ع) اشاره کرد و گفت: از این تعداد صفات 10 مورد آن در دنیا و 10 امتیاز دیگر آن در آخرت نصیب انسان می‌شود. 

امینی همچنین عوامل بی‌رغبتی انسان نسبت به عبادت خدا را برشمرد و گفت: اگر انسانی نسبت به عبادت خدا بی‌رغبتی داشته باشد از نشانه‌های کفر، نفاق و دروغ در وجود او است که باید این لایه‌ها را از وجود خود ریشه‌کن کند.

انتهای‌پیام/70008/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول