اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد

بهره‌برداری از 12 هزار واحد مسکونی مهر در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی هرمزگان از بهره‌برداری 12 هزار و 190 واحد مسکن مهر در استان تا دهه فجر سال‌جاری خبر داد.

بهره‌برداری از 12 هزار واحد مسکونی مهر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، علی حریرنیا اظهار داشت:  12 هزار و 190 واحد مسکونی مهر تا پایان سال در استان هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول افزود: از 12 هزار و 190 واحد مسکن مهر، 8 هزار و 331 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت افتتاح می‌شود و در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت نیز 2 هزار و 859 واحد مسکونی مهر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیریت مسکن و ساختمان راه شهرسازی هرمزگان بیان داشت: از 12 هزار و 190 واحد مسکونی مهر در استان یک هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده نوسازی شده‌اند.

حریرنیا اضافه کرد: میانگین زیربنای مفید هر واحد مسکونی 75 متر مربع است و متقاضیان مسکن مهر از تسهیلات بانکی بین 250 تا 300 میلیون ریالی استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به نیازهای رفاهی و آموزشی اضافه کرد: در مجتمع‌های احداثی مسکن مهر به نیازهای فرهنگی توجه ویژه‌ای شده و در این واحد‌ها 12 باب مدرسه، 14 باب مسجد، سه سالن ورزشی چند منظوره، فضای سبز و پارک بازی احداث شده است.

طرح مسکن مهر با هدف تامین مسکن افراد کم در آمد از سال 86 در کشور آغاز شده که در استان هرمزگان تا کنون 16 هزار و 801 واحد مسکونی در هرمزگان واگذار شده است.

انتهای پیام/2310/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول