اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدزاده در نشست خبری:

مقابل استقلال مستحق کسب 3 امتیاز بودیم/ تیم تهرانی ملوان را متوقف کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه مقابل استقلال مستحق کسب 3 امتیاز بودیم، گفت: تیم تهرانی ملوان را در این بازی متوقف کرد.

مقابل استقلال مستحق کسب 3 امتیاز بودیم/ تیم تهرانی ملوان را متوقف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، محمد احمدزاده در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال تهران در ورزشگاه تختی این شهر اظهار کرد: بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد بودیم که در نیمه دوم این بازی بهتر شد، به طوری که بازی در نیمه دوم سرعت بالایی گرفته بود.

سرمربی ملوان ادامه داد: ما دقایق بیشتری نسبت به حریف صاحب توپ و میدان بودیم و موفق‌‌تر از استقلال عمل کردیم.

احمدزاده با بیان اینکه در این مسابقه استقلال، ملوان را متوقف کرد، خاطر نشان کرد: ما استحقاق کسب 3 امتیاز را داشتیم، اما بدشانس بودیم و استقلالی‌ها نیز فارغ از داربی با تمام توان و ظرفیت خود در مقابل ما بازی کردند.

وی تصریح کرد: کسب یک امتیاز برای استقلالی‌ها یک اتفاق خوب بود.

سرمربی ملوان با اشاره به حمایت تماشاگران ملوان از این تیم اذعان کرد: امروز تماشاگران حمایت خوبی از ما کردند، اما ما نتوانستیم آن نتیجه‌ای را که شایسته آنها بود، بگیریم، امیدواریم در هفته‌های بعد بازی خوب ما با نتیجه‌گیری همراه شود تا رضایت هواداران را به دست آوریم.

احمدزاده در خصوص بازی دادن سعید عزت‌اللهی در مقابل استقلال گفت: بازیکن‌سازی یکی از اهداف مکتب ملوان است و استفاده از این بازیکن جوان در دیدار امروز تازگی ندارد.

وی افزود: ما هرگاه فرصت مناسبی پیش آید به بازیکنان جوان خود میدان می‌دهیم تا در آینده جایگزین بازیکنان قبلی ملوان شوند.

سرمربی ملوان با بیان اینکه برای خارج شدن از شرایط فعلی تیمش به یک برد احتیاج دارد، یادآور شد: ما تلاش خود را انجام می‌دهیم، اما با بدشانسی مواجه می‌شویم و در کنار آن در برخی بازی‌ها مانند بازی رفت مقابل پرسپولیس یا بازی قبلی مقابل فجر سپاسی، گل صحیح ما را نادیده گرفتند و مورد بی‌مهری داوران نیز قرار گرفتیم.

احمدزاده با احترام به جامعه داوری خاطر نشان کرد: امیدوارم عدالت از طرف داوران درباره تمام تیم‌ها به صورت یکسان اجرا شود و امروز نیز درباره صحنه‌ای که روی رافخایی در محوطه جریمه استقلال اتفاق افتاد، هنوز مردد هستم.

انتهای پیام/84001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول