اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک:

بنیاد شهید اراک مسئولیت کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر را بر عهده گرفت

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک گفت: بنیاد شهید و امور ایثاگران شهرستان اراک مسئولیت کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر شهرستان اراک را بر عهده گرفت.

بنیاد شهید اراک مسئولیت کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر را بر عهده گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک شهرام ثامنی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: این معاونت برنامه‌های خود را به مناسبت دهه فجر در سه محور فرهنگی، پژوهشی و ورزشی به اجرا در خواهد آورد.

وی تصریح کرد: در بخش فعالیت فرهنگی برنامه‌هایی چون مسابقات کتابخوانی ویژه دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر مقطع راهنمایی، مسابقات نقاشی ویژه دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر مقطع ابتدایی، مسابقات مقاله‌نویس و عکاسی ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر مقطع متوسطه به اجرا در می‌آید.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک هماهنگی با ستاد شاهد آموزش و پرورش و دانشگاه‌های اراک در خصوص بازدید از موزه شهدا، نواختن زنگ ایثار در تمامی مدارس سطح اراک به ویژه مدارس شاهد همزمان با لحظه ورود حضرت امام راحل به میهن اسلامی، برگزاری مسابقات مختلف قرآنی تحت عنوان بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی و قرائت سوره فجر در مراسم صبحگاهی مدارس شاهد را از دیگر فعالیت‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای دهه فجر برشمرد.

ثامنی افزود: در بخش فعالیت‌های ورزشی نیز مسابقات دو و میدانی، شطرنج، مسابقات فوتسال جام بهمن و  همایش کوهپیمایی و اجرای برنامه‌های خاص تیم کوهنوردی و... برگزار می‌شود.

به گفته وی غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا تحت عنوان مراسم میهمانی لاله‌ها، تعویض تمامی پرچم‌های قبور مطهر شهدای شهرستان اراک، اجرای طرح تجلیل و تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر به ویژه 18 شهید انقلاب شهرستان، برنامه‌ریزی و دعوت از خاندان مکرم شهدا و جانبازان و آزادگان برای شرکت در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، مشارکت در برنامه‌های مختلف اعم از برگزاری یادواره، نمایشگاه، مراسم تجلیل و... و نامگذاری پروژه‌های مختلف که در این ایام افتتاح می‌شود به نام شهدای شهر اراک را از فعالیت پژوهشی پیش‌بینی شده عنوان کرد.

انتهای پیام/87003/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول