اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

جمهوری اسلامی نزدیکترین حکومت به اهل بیت(ع) است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حاکمیت جمهوری اسلامی پس از حکومت امیرالمومنین(ع) نزدیک‌ترین حکومت به آرمان‌های اهل بیت است.

جمهوری اسلامی نزدیکترین حکومت به اهل بیت(ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حمید رسایی طی سخنانی در همایش بزرگ بصیرت در حسینیه نصرت در مشهد به بررسی زوایای فتنه جدید پرداخت و اظهار کرد: مردم مشهد سابقه ولایی و بصیرت دارند زیرا از همان ابتدای انقلاب در تمام عرصه‌های جمهوری اسلامی ایران حضور چشم‌گیر و پررنگ داشته‌اند.

رسایی ادامه داد: با بصیرتی که در قرن‌های مختلف صورت گرفته، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و حضرت امام خمینی(ره) توانست قدرت‌های بزرگ دنیا را با اتکا به شعارهای اسلام ناب محمدی به چالش بکشد.

وی افزود: حاکمیت جمهوری اسلامی پس از حکومت امیرالمومنین (ع) نزدیک‌ترین حکومت به آرمان‌های اهل البیت (ع) است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این انقلاب از روز اول با بحران‌هایی مواجه بوده و در آینده نیز است، این یک قاعده قرآنی و الهی است زیرا خداوند نیز گفته است من شما را بدون امتحان رها نمی‌کنم، بنابراین این یک قاعده است و همیشه وجود دارد.

وی تصریح کرد: اگر در امتحانی قبول شویم امتحان بعدی سخت‌تر است این یک قاعده عقلی است و انقلاب اسلامی ایران نیز فارغ از این قاعده نیست، ما در گذشته شاهد فتنه‌هایی بوده‌ایم در آینده نیز فتنه‌هایی در پیش داریم.

رسایی تاکید کرد: اینکه شخصی یار امام بوده، بسیار خوب است؛ اما مهم‌تر آن است که اکنون نیز یار امام راحل باقی‌مانده باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید مردم متدین جمهوری اسلامی در مورد فتنه آینده هوشیار باشند بنابراین باید بصیرت‌افزایی صورت گیرد.

وی اظهار کرد: امروز تهدید، تحریم و مشکلاتی وجود دارد، دنیای کفر و استکبار علیه یک منطقه و رهبر متحد شده‌اند اما نباید وعده الهی و قرآن را فراموش کنیم.

رسایی افزود: در تاریخ آمده است فردی به نام شمر جانباز جنگ صفین بوده است، او کنار امیرالمومنین(ع) جنگیده است، اما همین فرد بعدها در کربلا در لشکر یزید قدم برمی‌دارد و قاتل امام حسین (ع) می‌شود، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که اگر شخصی، جریانی و یا رسانه‌ای در یک مقطع تاریخی عملکرد خوبی داشت الزاماً بتواند همیشه درست عمل کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید بصیرت‌افزایی به صورت جدی انجام شود تا دچار اشتباه نشویم.

وی ادامه داد: در 10 سال اول انقلاب شاهد فتنه‌هایی از بیرون بودیم، جنگ‌های داخلی در گنبد، سیستان و بلوچستان ، کردستان و خوزستان اتفاق افتاد به همین منظور سازمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد تا با این جنگ‌های داخلی مقابله کند بنابراین در اوایل انقلاب فتنه‌ها نظامی و جنگ سخت بود. 

رسایی تصریح کرد: در کنار فتنه‌های نظامی و جنگ سخت در اوایل انقلاب 4 کودتا صورت گرفت که کودتای نوژه یکی از مهم‌ترین آنها است در رأس این کودتا یک آیت الله العظمی حضور داشت که قصد بمباران جماران و به شهادت رساندن امام (ره) را داشت اما کودتای نوژه توسط یک «سگ» لو رفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ‌های داخلی، کودتاها، فتنه منافقین، بمب‌گذاری‌ها، ترورها و حمله مستقیم نظامی آمریکا به ایران در طبس از جمله بحران‌هایی بود که اوایل انقلاب اتفاق افتاد.

وی یادآور شد: در کنار تمام فتنه‌ها تمام دنیا علیه ایران بسیج شدند و جنگ فرسایشی 8 ساله صورت گرفت که از سال 57 تا 67 تمام بحران‌های جمهوری اسلامی ایران از بیرون است و از سال 67 به بعد بحران‌ها از درون شروع می‌شود زیرا بحران از بیرون و جنگ سخت اهداف دشمن را برآورده نساخت.

انتهای پیام/70002/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول