اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر سرمایهگذاری شهرداری رشت:

مدل سرمایه‌گذاری قطار شهری رشت تهیه می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری رشت گفت: پروژه تهیه مدل سرمایه‌ گذاری قطار شهری رشت در دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری این شهر در دست مطالعه و بررسی است.

مدل سرمایه‌گذاری قطار شهری رشت تهیه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، داریوش رحمتی در جلسه دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری این شهر با اشاره به اهداف ایجاد این دفتر، اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای ایجاد درآمدهای پایدار توسعه شهری، پروژه‌های عمرانی و زیربنایی متعددی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی افزود: اکنون پروژه‌های متعددی مانند احداث پل‌های مکانیزه عابر پیاده، بازارچه محلی فرهنگیان، بازارچه محلی دیانتی، پارکینگ تجاری‌ اداری سعدی و پروژه مجتمع تجاری‌ اداری سردار جنگل در دست مطالعه است.

این مسئول احداث مجتمع تجاری‌ اداری سازمان پارک‌ها و فضای سبز، احداث بازگشایی مسیر بلوار معلم به تختی، ساماندهی مرداب عینک، ساماندهی رودخانه زر جوب و گوهر‌رود، ساماندهی دفع نخاله‌های ساختمانی و تهیه مدل سرمایه‌گذاری باغ‌های شهری را از دیگر پروژه‌های در دست مطالعه عنوان کرد.

وی، جذب سرمایه‌گذاری در بخش واگذاری غرفه‌های تجاری بازارچه وارش به دلیل راه‌اندازی بازارچه مورد نظر را از دیگر پروژه‌های در دست مطالعه برشمرد.

رحمتی، احداث دهکده سلامت، پروژه استحصال انرژی از مرکز دفن زباله و نیروگاه زباله‌سوز و تهیه مدل سرمایه‌گذاری قطار شهری را از دیگر پروژه‌های در دست مطالعه و بررسی در دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری رشت عنوان کرد. 

مدیریت هماهنگی و نظارت بر ساخت و سازها نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: ساخت و ساز در کشور دارای اهمیت بالایی است به طوری که مسکن حیات یک کشور را تشکیل می‌دهد و ایجاد شغل‌های متعدد نیز در قبال آن میسر می‌شود.

علی خانجانی با بیان اینکه معماری و ساخت و ساز از سیاست‌های در حال رشد است، افزود: توجه به کیفیت ساخت و ساز نیز یکی از مسائل مهم و مورد توجه تمام مهندسان و سازمان نظام مهندسی است.

وی درباره شرح وظایف حوزه هماهنگی و نظارت بر ساخت و سازها گفت: نظارت در ثبت نگهداری و طبقه‌بندی برنامه‌های ارجاعی به کمیسیون ماده 100، تهیه و تنظیم شناسنامه و دستورالعمل برای تمام طرح‌های شهرسازی از جمله وظایف این حوزه است.

این مسئول، برنامه‌ریزی به منظور تهیه و تدوین دستورالعمل‌های مربوط به ضوابط و معیارهای طراحی شهری و معماری و نظارت بر تمام مراحل نقشه‌برداری، نقشه‌کشی و ... را از دیگر وظایف این مدیریت عنوان کرد.

محمد تقی نظری، مدیر منطقه یک شهرداری رشت نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، گسترش دامنه خدمات‌رسانی با توجه به روزهای پایانی سال جاری و نزدیک شدن سال جدید، شهرداری منطقه یک از امروز ساعت 16 تا 18 عصرها آماده ارائه خدمات اداری و دیگر خدمات مربوطه به تمام شهروندان است.

انتهای پیام/2300/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول