اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

قدرشناسی از فدائیان اسلام قدردانی از هویت انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: قدرشناسی از فدائیان اسلام، قدردانی از خورشید حکومت اسلامی و هویّت انقلاب است.

قدرشناسی از فدائیان اسلام قدردانی از هویت انقلاب است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی‌بوشهری در این مراسم اظهار داشت: جمعیت فدائیان اسلام، جمعیتی بوده است که از آغاز به رهبری روحانیت در صراط مستقیم سیاست ولایی قرار داشته است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر همچنین افزود: حفظ و تقویت جمعیت‌های ولایی، تربیت نیرو، منابع انسانی جوان در عرصه‌های علم، مدیریت و فرهنگ، همدلی و وفاق با ولایت از جمله اصولی است که باید در جهت رسیدن به آن، تلاش‌های مستمر صورت گیرد.

صفایی‌بوشهری در ادامه سخنان خود برگزاری مراسم تجلیل از شهید نواب صفوی و شهدای جمعیت فدائیان اسلام استان بوشهر را باعث شکوفایی آرمان‌ها و اندیشه‌های این شهیدان مبارز دانست و در ادامه یادآور شد: حرکت گروه فدائیان اسلام یعنی آغاز حرکت ایجاد حکومت اسلامی و قدرشناسی از فدائیان اسلام، قدردانی از خورشید حکومت اسلامی و هویّت انقلاب است.

حضرت آیت الله صفایی‌بوشهری عنوان نمودند: جمعیت فدائیان اسلام در بوشهر یکی از عوامل رشد انقلاب در بوشهر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان داشت: جمعیت فدائیان اسلام ستارگان درخشان اسلام ناب محمدی از افق ایران به جهان هستند.

وی در ادامه بیانات خود با اشاره به اینکه جمعیت فدائیان اسلامِ بوشهر، با همدلی و وحدت در سایه ولایت در بحران‌های انقلاب کمک شایانی به انقلاب کرده‌اند، اذعان داشت: در استان بوشهر نیازمند پرورش انسان‌هایی با روح و فرهنگ نواب صفوی برای مدیریت پست‌های آینده استان هستیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از 37 خانواده شهید جمعیت فدائیان اسلام تجلیل شد.

انتهای پیام/66007/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول