اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یورش ارتش رژیم صهیونیستی به روستای باب الکرامه

خبرگزاری فارس: ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز به روستای باب الکرامه که بر روی اراضی روستای «بیت اکسا» در شمال غربی شهر قدس اشغالی بنا شده است، یورش برد.

یورش ارتش رژیم صهیونیستی به روستای باب الکرامه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در رام الله، «نبیل حبابه» هماهنگ‌کننده طرح مردمی مقاومت در برابر دیوار و شهرک‌سازی در شمال قدس گفت که ارتش رژیم اشغالگر ساعت 7 صبح امروز با پشتیبانی چهار جیپ نظامی به روستای باب الکرامه یورش آورد و شروع به تصویربرداری از حاضرین و مسجد واقع در آن کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی به اهالی روستا ابلاغ کرد که بدون دریافت مجوز، ساخت و ساز در این روستا ممنوع است اما حاضرین در روستا بر ماندن خود در آن اصرار کرده و همچنان در روستا باقی ماندند.

حبابه تصریح کرد که اهالی روستا فرزندان ملت فلسطین و همبستگان با آن را به حضور در روستا به منظور حمایت از آن در برابر اشغالگران فراخواند.

وی از فعالان خواست که در صورت اقدام رژیم اشغالگر به بستن گذرگاه ارتباطی بین این روستا و کرانه باختری، از طریق جاده کودهستانی از قدس به این روستا بیایند.

فعالان فلسطینی و همبستگان خارجی جمعه گذشته موفق شدند روستایی به نام باب الکرامه را در اراضی روستای بیت اکسا در شمال غرب قدس که در معرض مصادره از سوی اشغالگران قرار دارد، بنا کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول