اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

هنوز کشتی واگن‌های قطار شهری تبریز از چین حرکت نکرده است

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز با بیان اینکه تا آنجایی که اطلاع دارم هنوز کشتی واگن‌های قطار شهری تبریز از چین حرکت نکرده است، گفت: قطاری شهری تبریز مهرماه 92 حرکت می‌کند.

هنوز کشتی واگن‌های قطار شهری تبریز از چین حرکت نکرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا نوین بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران زمان افتتاح فاز نخست قطار شهری تبریز را منوط به تحویل واگن‌ها اعلام و اظهار کرد: تا آنجایی که اطلاع دارم هنوز کشتی قطار شهری تبریز از چین حرکت نکرده است.

وی افزود: اگر  کشتی حامل واگن‌های قطار شهری تبریز از چین حرکت و به بندر‌های ایران برسد حداقل سه ماه طول می‌کشد تا حمل و در قطار شهری تبریز راه‌اندازی شد.

نوین خبر راه‌اندازی مترو در خرداد ماه سال 92 از سوی برخی مسئولان را رد کرد و  با احتیاط گفت: قطار شهری تبریز مهر ماه 92 راه‌اندازی می‌شود.

اجرای 5 هزار طرح عمرانی با 65 هزار میلیارد ریال توسط شهرداری تبریز

شهردار تبریز با تأکید بر تداوم خدمات‌رسانی مطلوب به شهر و شهروندان از سوی این مجموعه گفت: مدیریت شهری تبریز به عهد خود با مردم و شهروندان در توسعه و آبادانی تبریز طی هفت سال گذشته عمل کرده است.

وی  با اعلام این که مدیریت فعلی شهرداری تبریز طی هفت سال گذشته برنامه‌ریزی و اقدامات کلانی در راستای توسعه تبریز انجام داده است، افزود: طی این مدت 5 هزار طرح و پروژه بزرگ و کوچک عمرانی‌، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی از سوی شهرداری تبریز در نقاط مختلف شهر به مرحله اجرا درآمده است که این تعداد پروژه با صرف اعتباری بالغ بر 65 هزار میلیارد ریال اجرا شده‌اند.

شهردار تبریز در ادامه با اعلام این که این سطح از خدمات روند عمران و آبادانی شهر تبریز را تسریع کرده خاطرنشان کرد: توسعه دو برابری سرانه فضای سبز شهری ، توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، اجرای طرح‌های متعدد مسیرگشایی، افزایش 20 برابری بودجه‌های سنواتی از سال 84 تا 91 ، اجرای طرح‌های متعدد زیست‌محیطی، توسعه زیرساخت‌های رفاهی، خدماتی ، ورزشی و تفریحی، تقویت زیرساخت‌های فرهنگی اجتماعی، نهادینه‌سازی اصل پاسخگویی، اعتمادسازی مجدد میان شهرداری و شهروندان ، افزایش و ارتقای سطح مشارکت عمومی در توسعه شهری، اجرای طرح نهضت آسفالت سالانه و تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های توسعه محور با افق تبریز 1400 از جمله شاخص‌های توسعه محور مدیریت شهری تبریز در این سال‌ها بوده است.

تقدیم بودجه 92 شهرداری تبریز هفته آینده به شورا

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام این که بودجه سال 92 شهرداری تبریز هفته آینده از سوی شهرداری تبریز تقدیم شورای اسلامی شهر تبریز خواهد شد به مهم‌ترین طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری در سال آینده اشاره و خاطرنشان کرد: برای سال 92 از سوی شهرداری تبریز بالغ بر 70 طرح و پروژه بزرگ عمرانی خدماتی پیش‌بینی شده است این تعداد پروژه در قالب بودجه سالانه به مرحله اجرا و بهره‌برداری خواهند رسید.

شهردار تبریز در عین حال از رسانه های گروهی استان خواست شهرداری تبریز را در پی‌گیری مشکلات و مطالبات شهرداری و نیز تسریع روند توسعه شهری بیش از گذشته یاری کنند.

همزمان با پایان شورای سوم استعفا می‌دهم

وی گفت: همزمان با پایان دوره سوم شورای اسلامی شهر تبریز از سمت خود کناره‌گیری می‌کنم و اگر اعضای شورا شهردار جدید را انتخاب کنند پست خود را تحویل خواهم داد و در غیر این صورت حداکثر تاسه ماه به عنوان سرپرست فعال خواهم بود.

شهردار تبریز تصریح کرد: معتقدم شهردار جدید و با توان باید سکان شهرداری تبریز را به عهده بگیرد.

انتهای پیام/60002/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول