اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان خبر داد

اعزام کاروان راهیان نور دانش‏‌آموزی از زنجان به مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با اشاره به اعزام دانش‏‌آموزان به مناطق عملیاتی گفت: اعزام کاروان راهیان نور دانش‏‌آموزی برادران به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس انجام می‏‌شود.

اعزام کاروان راهیان نور دانش‏‌آموزی از زنجان به مناطق عملیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان جلال گنجی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان، اظهار داشت: در ماه‏‌های گذشته دانش‏‌آموزان خواهر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده بودند.

* ساعت 23 امشب زمان اعزام کاروان

وی به زمان اعزام دانش‏‌آموزان پسر شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: ساعت 23 امشب بعد از مراسم سخنرانی این کاروان به استان خوزستان اعزام خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان اعزام کاروان راهیان نور را برای گسترش تاثیرپذیری فرهنگ ایثار در بین دانش‏‌آموزان مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: توجه به ابعاد کیفی موضوع مورد توجه است.

وی همکاری سپاه زنجان برای اعزام کاروان را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با همکاری سپاه زنجان اقدام به اعزام کاروان راهیان نور می‏‌کند.

* توجه به همه مسائل جانبی در اعزام دانش‏‌آموزان مورد توجه قرار دارد

گنجی مسئولیت اعزام و بازگشت دانش‏‌آموزان را بر عهده سپاه عنوان کرد و اظهار داشت: توجه به همه مسائل جانبی در اعزام دانش‏‌آموزان مورد توجه قرار دارد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با اشاره حضور نمایندگان آموزش و پرورش و سپاه زنجان در کنار کاروان اعزامی، یادآور شد: نمایندگان سپاه و آموزش و پرورش در کنار کاروان حضور فعال خواهند داشت.

* حضور میدانی دانش‏‌آموزان اثرگذاری برنامه را افزایش می‏‌دهد

وی در پاسخ به میزان اثرگذاری برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش، گفت: حضور میدانی دانش‏‌آموزان و آشنایی حضوری آن‏ها با مفاهیم و ارزش‏‌های انقلاب دارای تاثیری غیرقابل انکار است.

گنجی به برنامه‏‌های دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: برای برگزاری برنامه‏‌های دهه مبارک فجر نیازمند همکاری و تعامل دستگاه‏‌های اجرایی به خصوص شهرداری زنجان هستیم.

انتهای پیام /73002/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول